امتیازات فیلم Alita: Battle Angel منتشر شدند


امتیازات فیلم Alita: Battle Angel منتشر شدند

کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم Alita: Battle Angel را تولید کرده که ما در آن شاهد نفوذ و تاثیرات جیمز کامرون بر روی فیلم هستیم. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به...

کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم Alita: Battle Angel را تولید کرده که ما در آن شاهد نفوذ و تاثیرات جیمز کامرون بر روی فیلم هستیم.

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به یک شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود.

IndieWire 83%

فیلم Alita: Battle Angel بعد از وارد شدن رمان‌های گرافیکی به فیلم‌ها توسط فرانک میلر، بهترین فیلم ردریگز است. این فیلم یک سای‌فای فوق‌العاده است که از انتظارات فراتر رفته.

New York Magazine 70%

آن‌ چشم‌های بزرگ که انگار درون روح ما را می‌نگرند، مهم‌ترین قسمت این فیلم‌اند.

Slant Magazine 83%

فیلم Alita: Battle Angel یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آغازگرهای سریالی است و بسیاری از راز و رمزهایی که می‌توانستند در این فیلم حل شوند سربسته ماندند و این قضیه باعث می‌شود بینندگان ترغیب شوند ادامه فیلم را خواهان باشند.

Variety 50%

این فیلم که بر اساس یک مانگاست یک فیلم سبک است که گرافیک مناسبی ندارد اما داستان خوبی پشت آن است.

Screen International 50%
Entertainment Weekly 50%
Telegraph 40%
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
امتیازات فیلم Alita: Battle Angel منتشر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!