برگزاری همایش هزار نفری فرزندان قرآنی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح


برگزاری همایش هزار نفری فرزندان قرآنی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

اولین همایش خردسالان قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور هزار نفر از قرآن آموزان و کودکان و نونهالان قرآنی کارکنان وزارت دفاع برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ نخستین همایش خردسالال قرآنی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در سالن امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اولین همایش خردسالان قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور هزار خردسال، نونهال و قرآن آموز که در دارالقرآن‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مشغول به فراگیری قرآن هستند با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع وچون تئاتر قرآنی،‌سرود قرآنی و حفظ گروهی قرآن در آستانه دهه فجر برگزار می شود.


در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود رضا بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به بیان گزارش از فعالیت‌های قرآنی ویژه کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌پردازد و در ادامه نیز قاریان و حافظان خردسال، اجرای برنامه می کنند.

نخستین همایش خردسالال قرآنی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ساعت ۸ تا ۱۱ در سالن امام علی شهرک امام خمینی(ره) واقع در در انتهای شرقی اتوبان شهید بابایی برگزار می شود.

پایان پیام/49

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دهه کرامت فرصت معرفی فرهنگ رضوی را به نسل جوان فراهم می کند