اثبات دروغگویی کارلوس کی روش + سند


تناقضی آشکار در مصاحبه ای از کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران را مشاهده نمایید. نوشته اثبات دروغگویی کارلوس کی روش + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اثبات دروغگویی کارلوس کی روش + سند

تناقض آشکار در مصاحبه ای از کارلوس کی روش
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۹
اثبات دروغگویی کارلوس کی روش + سند

تناقضی آشکار در مصاحبه ای از کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان جام ملت های آسیا با شکست سنگین ایران برابر ژاپن همچنان بحث های زیادی در خصوص کارلوس کی روش شنیده می شود.

اما حالا با گذشت زمان برخی از کاربران فضای مجازی اسنادی را به نشانه دروغگو بودن کارلوس کی روش به اشتراک می گذارند در یکی از این سند ها یکی از کاربران فضای مجازی با ریتوییت کردن یکی از نقل قول های کارلوس کی روش ، سندی برای اثبات دروغگو بودن او رو کرده است .

در توییت مربوط به جملات کارلوس کی روش که توییتر بی بی سی آن را منتشر کرده است آمده است.

کی روش :

“سال ۹۸ که در باشگاه ناگویا بودم فدراسیون ژاپن ۹ بازیکن من را چند ماه برای تیم ملی گرفت و اجازه نداد با آن ها کار کنم .به عنوان یک مربی خارجی باید به برنامه های فدراسیون ژاپن احترام می گذاشتم.این مثال خوبی برای فوتبال ایران است “

اما Mamodo در پاسخ به این جملات کی روش که با تحقیق انجام گرفته نوشته است :

کی روش در لیگ سال ۱۹۹۷ سرمربی ناگویا بود. این لیگ در دسامبر ۱۹۹۷ به اتمام رسید و جام جهانی شش ماه بعد در ژوئن ۱۹۹۸ برگذار شد.

کی روش به دلیل کسب رتبه دوازدهم از باشگاه ناگویا اخراج شد. در آن مقطع تیم ناگویا تنها تاکاشی هیرانو را به عنوان بازیکن ملی پوش در اختیار داشته است.

لیست بازیکنان ناگویا در فصل مورد نظر به استناد به سایت ویکی پدیا مشخص است که اکثر بازیکنان این تیم عضو تیم ملی امید ژاپن هم در آن مقطع نبوده اند.

در تصویر زیر قسمتی از مصاحبه کی روش در مورد دوران حضورش در ناگویا را می توانید مشاهده کنید که تناقض آشکاری با اطلاعاتی که در بالا داده شد در آن مشاهده می شود.

اثبات دروغگویی کارلوس کی روش + سند

پی نوشت : کاربر گرامی ، خبرگزاری پارس فوتبال، با ۱۷ سال سابقه ، به عنوان قدیمی ترین رسانه فعال تحت وب و نخستین پایگاه خبری فوتبال ایران بر اساس احترام به آزادی بیان تنها به انتشار دیدگاه نویسندگان می پردازد و انتشار مطالب دلیلی بر رد یا تایید دیدگاه نویسندگان نیست‌.

چنانچه نگاهی مغایر با دیدگاه نویسندگان ما دارید می توانید در پانوشت مطلب و یا با ارسال مقاله به ارائه دیدگاه خود بپردازید.

شورای سردبیری خبرگزاری پارس فوتبال


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلر پیشین بارسلونا و میزبانی از طارمی !