عکاسی از رودخانه «خشک» شیراز دردسرساز شد +عکس


عکاسی از رودخانه «خشک» شیراز دردسرساز شد +عکس

فردی که برای عکاسی از رودخانه خشک شیراز در کنار این رودخانه فصلی حضور یافته بود، با شدت گرفتن بارندگی و طغیان ناگهانی رودخانه، خود را در سیلاب گرفتار دید.

رکنا: فردی که برای عکاسی از رودخانه خشک شیراز در کنار این رودخانه فصلی حضور یافته بود، با شدت گرفتن بارندگی و طغیان ناگهانی رودخانه، خود را در سیلاب گرفتار دید.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: فرد گرفتار در سیلاب با تلاش یک ساعته ماموران آتش نشانی اعزامی از ایستگاه‌های ۱۴، ۱۲ و یک شیراز نجات یافت.

عکاسی از رودخانه «خشک» شیراز دردسرساز شد +عکس

علیرضا عدلو افزود: با وجود اینکه چندین مرتبه سیلاب رودخانه این فرد را با خود برد، اما تلاش پیاپی تیم‌های امداد و نجات آبی سازمان آتش نشانی شیراز و ایجاد چندین کارگاه نجات، بالاخره این فرد بعد از حدود یک ساعت عملیات بی وقفه نجات پیدا کرد.

وی اضافه کرد: تیم تخصصی امداد و نجات وارد بستر رودخانه شدند، با ایجاد کارگاه‌های متعدد شخص گرفتار شده در سیلاب را مهار کردند و در نهایت موفق به نجات این شخص شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان این که این فرد حدود ۳۰ سال سن دارد، گفت: برخلاف برخی شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، این شخص به بستر رودخانه سقوط نکرده و در اثر پی توجهی به بارندگی شدید در میان سیلاب گرفتار شده بود.

عدلو با بیان اینکه این شخص قبل از طغیان رودخانه در این محل حضور داشته است، افزود: جزئیات بیشتر این حادثه در حال بررسی است و در زمان حاضر حال عمومی این شخص مساعد است.

رودخانه خرم دره یا رودخانه خشک شیراز، مانند گذرگاه سیل (مسیل) است که هنگام بارندگی پرآب می‌شود.

این رودخانه با مسیر شرقی - غربی شیراز را به قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند و به دریاچه نمک در شرق شیراز می‌ریزد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)