شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR


شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR

جدیدترین و جذاب‌ترین هاچبک داغ فولکس‌واگن با نام گلف GTI TCR شناخته می‌شود. این خودرو اوایل ماه جاری عرضه شده و هم‌اکنون نیز شاهد نمایش توانایی‌های آن در رسانه‌های پرتغالی هستیم. اینجاست که ویدئوی پایین صفحه اقدام به نمایش جزئیات این گلف آتشین کرده و با توجه به آن می‌توانیم تخمینی از توانایی‌های TCR در... The post شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف...

جدیدترین و جذاب‌ترین هاچبک داغ فولکس‌واگن با نام گلف GTI TCR شناخته می‌شود. این خودرو اوایل ماه جاری عرضه شده و هم‌اکنون نیز شاهد نمایش توانایی‌های آن در رسانه‌های پرتغالی هستیم. اینجاست که ویدئوی پایین صفحه اقدام به نمایش جزئیات این گلف آتشین کرده و با توجه به آن می‌توانیم تخمینی از توانایی‌های TCR در خط مستقیم داشته باشیم.

شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR
زیر کاپوت این هاچبک توانا پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربویی قرار دارد که قدرت 286 اسبی تولید می‌کند. این پیشرانه منحصراً با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همکاری کرده و به‌صورت استاندارد با دیفرانسیل لغزش محدود عرضه می‌شود.


این مجموعه باعث می‌شود گلف GTI TCR در عرض 5.6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده اما فولکس‌واگن می‌گوید با سفارش یک آپشن حداکثر خودرو به 260 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR
این ویدئو برخی شتاب گیری‌های سنگین را با فعال و غیرفعال بودن سیستم لانچ کنترل نشان می‌دهد. زمانی که لانچ کنترل غیرفعال است شتاب گلف یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از زمانی است که لانچ کنترل فعال می‌باشد. به نظر می‌رسد این سیستم در خودرویی دیفرانسیل جلو خیلی ضروری نیست زیرا باعث اسپین بیشتر چرخ‌ها می‌شود.

شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR


یک موضوع دیگری که از ویدئو متوجه می‌شویم این است که علیرغم استفاده از فیلتر ذرات بنزین که هم‌اکنون به یک الزام آلایندگی تبدیل شده، پیشرانه‌ی گلف GTI TCR صدای زیبایی دارد.

شتاب‌گیری سنگین فولکس‌واگن گلف GTI TCR
این خودرو قیمت پایه‌ی 38950 یورویی در آلمان دارد و هم‌اکنون می‌توان آن را سفارش داد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟