امیرحسین رستمی با «شوتبال» به شبکه نسیم می‌آید


  امیرحسین رستمی با «شوتبال» به شبکه نسیم می‌آید

مقداد مومن نژاد گفت: مسابقه سرگرمی شبکه نسیم با حضور چهره‌های فوتبالی و سینمایی با نام «شوتبال» به زودی روی آنتن می‌رود. ]]>

امیرحسین رستمی با «شوتبال» به شبکه نسیم می‌آید
مقداد مومن نژاد گفت: مسابقه سرگرمی شبکه نسیم با حضور چهره‌های فوتبالی و سینمایی با نام «شوتبال» به زودی روی آنتن می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

  امیرحسین رستمی با «شوتبال» به شبکه نسیم می‌آید
مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه «شوتبال» که به زودی به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت درباره فرم برنامه و مسابقه های در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان، گفت: برنامه تفریحی سرگرمی «شوتبال» توپ محور است و ۸۰ درصد مسابقات که در برنامه وجود دارد به نوعی با توپ انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در برنامه ما ۱۵ بازی مختلف وجود دارد که مهمانان برنامه با تعیین قرعه، ۵ بازی را انتخاب می‌کنند و از ۶۵۰ امتیازی که در نظر گرفته شده است با هم به رقابت می‌پردازند. اگر مهمانان برنامه بتوانند از این ۶۵۰ امتیاز به ۴۵۰ امتیاز برسند در پایان برنامه، برنده جایزه نفیس «شوتبال» خواهند شد.

مومن نژاد درباره مجری و مهمانان دعوت شده به برنامه گفت: امیرحسین رستمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و شخصیت‌های فوتبالی و هنری از جمله مهمانانی هستند که به برنامه دعوت خواهند شد. در پایان همه برنده‌ها در فینال ما شرکت خواهند کرد و یک نفر به عنوان نفر برتر انتخاب می‌شود.

وی همچنین افزود: این برنامه در ۵۰ قسمت تدارک دیده شده است که به زودی یک شب در میان و سه روز در هفته به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و برنامه ما به صورت تولیدی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتک زدن وحشتناک دزد توسط صاحب خودرو + عکس پس از بازداشت