دردسر تازه برای رییس جدید هیات مدیره استقلال


دردسر تازه برای رییس جدید هیات مدیره استقلال

بانک ورزش - اظهارات شخصی احمد سعادتمند درباره پرسپولیس و تیم‌های دیگر موردتوجه هواداران استقلال و رسانه‌ها قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار...

بانک ورزش - اظهارات شخصی احمد سعادتمند درباره پرسپولیس و تیم‌های دیگر موردتوجه هواداران استقلال و رسانه‌ها قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار بانک ورزش، سعادتمند امروز به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد اما پست‌های اینستاگرامی وی در گذشته به ویژه درباره پرسپولیس حاشیه‌ساز شده است.


سعادتمند امروز اعلام کرده است که 50 سال سابقه هواداری از استقلال را دارد و نظراتش درباره خوشحالی از حضور پرسپولیس در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا شخصی بوده است.

دردسر تازه برای رییس جدید هیات مدیره استقلال


البته که این موضوع جای تعجب ندارد، زیرا امیرحسین فتحی مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال نیز در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده بود.


با این حال باتوجه به حساسیت زیاد هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، این موضوع خبرساز شده و هواداران آبی با حضور در صفحه اجتماعی منتسب به وی، خواهان استعفا و کناره‌گیری وی هستند.


او فعلا ترجیح داده تا بخش نظرات اینستاگرام خود را کم‌کم از دسترس خارج کند تا شاید هواداران با آرامش بیشتری نظرات وی را پیگیر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)