قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!


قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!

قطعاً اکثر ما با دیدن فرایند ساخت یک خودرو و یا قطعه‌ای از آن هیجان‌زده می‌شویم و گاهی اوقات هم شاید نکته‌ای آموزشی در آن نهفته باشد. یکی از کانال‌های یوتیوبی مشهور که در این بخش فعالیت می‌کند شرکت بیمه‌ی Hagerty است که ویدئوهای جذاب آن هم‌اکنون در فصل سوم قرار دارد. بجای بازسازی خودرویی... The post قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!...

قطعاً اکثر ما با دیدن فرایند ساخت یک خودرو و یا قطعه‌ای از آن هیجان‌زده می‌شویم و گاهی اوقات هم شاید نکته‌ای آموزشی در آن نهفته باشد. یکی از کانال‌های یوتیوبی مشهور که در این بخش فعالیت می‌کند شرکت بیمه‌ی Hagerty است که ویدئوهای جذاب آن هم‌اکنون در فصل سوم قرار دارد.

قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!
بجای بازسازی خودرویی کلاسیک یا پیشرانه‌ی سنگین، Hagerty این بار به سراغ چیز جدیدتری رفته است: پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار آرمیده در بطن داج چلنجر SRT دیمن!

قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!
این فیلم یک تایم لپس باکیفیت است که البته ذکر جزئیات را از یاد نبرده است. تک‌تک ثانیه‌های این ویدئو ارزش چند بار دیدن را دارد.

قلب تپنده داج دیمن چگونه متولد می‌شود؟!
کار را با بلوک پیشرانه آغاز می‌کنیم. قطعات پیشرانه همگی روی میز قرار دارند و آماده‌ی نصب هستند. در طول چند دقیقه‌ی آینده می‌توانیم ببینیم که این قطعات وارد پیشرانه می‌شوند. ذکر این نکته هم لازم است که نیازی به افزایش صدای بلندگوی سیستم وجود ندارد.


البته یک صدای پس‌زمینه‌ی پیروزمندانه در ویدئو وجود دارد که قطعاً مناسب حس و حال تولد این هیولا است. ویدئو سریعاً پیش می‌رود اما برخی مراحل همچون سر سیلندر که به بلوک پیشرانه متصل می‌شود حائز اهمیت بوده و سرعت ویدئو در این بخش کمی آهسته می‌شود.
زمانی که می‌گوییم همه‌ی جزئیات پیشرانه در ویدئو پوشش داده شده واقعاً منظورمان همه‌ی جزئیات است. سوپرشارژر هم که جزو مهم قلب آهنین دیمن است در این ویدئو حضور پررنگی دارد.
زمانی که کار ساخت سوپرشارژر تکمیل شد روی پیشرانه نصب می‌شود و فرایند مونتاژ همچون قرار دادن تاج پادشاهی روی سر به پایان می‌رسد. این ویدئو با حمل پیشرانه به محفظه‌ی آن در دیمن پایان می‌پذیرد. نهایتاً به ناله‌ی جذاب سوپرشارژر می‌رسیم که فوق‌العاده جذاب است…

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...