نخستین جلسه هیأت امنای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در آموزش و پرورش عباس‌آباد برگزار شد


نخستین جلسه هیأت امنای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در آموزش و پرورش عباس‌آباد برگزار شد

محمدیوسف مهرقاسمی در نخستین نشست هیأت امنای پژوهش‌سرای زنده‌یاد مهندس سجاد محمدپور که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش عباس‌آباد برگزار شد، افزود: پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور هستند و نقش مهمی در تحقق اهداف علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دارند

به‌گزارش خبرنگارخبرآنلاین از شهرستان عباس‌آباد، محمدیوسف مهرقاسمی در نخستین نشست هیأت امنای پژوهش‌سرای زنده‌یاد مهندس سجاد محمدپور که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش عباس‌آباد برگزار شد، افزود: پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور هستند و نقش مهمی در تحقق اهداف علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دارند.

رئیس هیأت امنای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی عباس‌آباد در ادامه افزود: پژوهش‌سرا این امکان را دارد که بتواند با ارائه کلاس‌های آزمایشگاهی به‌صورت تخصصی زمینه بروز خلاقیت فکری نوآموزان عرصه علم را صیقل داده، معلمین را علاقه‌مند و دانش‌آموزان را مشتاق‌تر از گذشته به یادگیری دعوت کند. از این راهبرد، اولیا هم در چند و چون کار قرار گرفته و اذهان آنان متوجه این اتفاقات شگرف خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان عباس‌آباد با اشاره به مهم‌ترین اهداف پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تصریح کرد: تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های علمی و کاربردی، تسهیل دست‌یابی دانش‌آموزان به یافته‌های جدید علمی، پژوهشی و فناوری، حمایت از دانش‌آموزان و هنرجویان پژوهش‌گر برتر و کارآفرین، ایجاد زمینه و تقویت انگیزه هنری، فناوری و... و شناسایی، جذب و هدایت دانش‌آموزان علاقه‌مند متناسب با نیازهای منطقه و کشور از اهداف اصلی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی است.

در ادامه این نشست و پس از ارائه گزارش علمکرد توسط مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی زنده‌یاد مهندس سجاد محمدپور، هر یک از اعضای هیأت امنای این مرکز علمی ـ پژوهشی با دریافت احکام مسئولیت خود به ارائه نظرات خویش پرداختند.

۴۶

کد خبر 1225400

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری