ناشر بازی Metro: Exodus از بابت تاریخ انتشار شلوغ آن نگران نیست


ناشر بازی Metro: Exodus از بابت تاریخ انتشار شلوغ آن نگران نیست

جامعه‌‌ی مخاطبان بازی Metro: Exodus نسبت به عناوین بزرگ و معروف دیگری که نزدیک به آن به انتشار می‌رسد، بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. نسخه پی‌سی بازی Metro Exodus از قفل Denuvo استفاده می‌کند بازی Metro: Exodus بسیار مورد انتظار بازیکنان هست و تاکنون در تمامی نمایش‌هایش خوش درخشیده، اما نمی‌توان انکار کرد که تاریخ انتشار آن شلوغ است و می‌تواند...

جامعه‌‌ی مخاطبان بازی Metro: Exodus نسبت به عناوین بزرگ و معروف دیگری که نزدیک به آن به انتشار می‌رسد، بسیار متفاوت و منحصر به فرد است.

بازی Metro: Exodus بسیار مورد انتظار بازیکنان هست و تاکنون در تمامی نمایش‌هایش خوش درخشیده، اما نمی‌توان انکار کرد که تاریخ انتشار آن شلوغ است و می‌تواند آن را به مشکل بیاندازد. این عنوان قرار بود در ۲۲ فوریه همزمان با Anthem و Days Gone (که البته خودش تاخیر خورد) عرضه شود ولی سازندگان انتشار آن را یک هفته به جلو انداختند و اکنون با انتشار Jump Force،Crackdown 3 و Far Cry: New Dawn مصادف شده است. حال که چنین عناوین بزرگ و مهمی آن را احاطه کرده‌اند، ناشر این بازی بابت عملکرد آن نگرانی دارد یا خیر؟

«هیو بینون» (Huw Beynon)، رئیس جهانی مدیریت برند «دیپ سیلور» (Deep Silver)، در گفت‌و‌گو با GamesIndustry اظهار داشته که این شرکت از تاریخ عرضه‌ی شلوغ بازی Metro: Exodus نگران نیست.

ما مطمئن هستیم که Metro مخاطبانی دارد که مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند.

من فکر می‌کنم که مردم متوجه خواهند شد که Metro قرار است آن دنیای غنی و قابل باور با داستان‌سرایی عمیق را به آن‌ها ارائه دهد. ما مزیت کار با Dmitry Glukhovsky و پس‌زمینه‌ی ادبی‌ای را که وی به بازی آورده است داشته‌ایم. این عنوان نوع بسیار متفاوتی از تمامی بازی‌هایی است که منتشر می‌شود اگر به زیرِ سطح آن نگاه کنید.

به گفته‌ی وی، بازی Metro: Exodus با همه‌ی عناوین دیگری که نزدیک به آن عرضه می‌شوند، به قدری تفاوت دارد که باید مورد توجه حجم وسیعی از مخاطبان قرار گیرد.

چیزی که ما با این بازی ارائه می‌دهیم، واقعاً پرمحتوا و داستان‌محور است. به نظر من، مخاطبان این بازی کسانی هستند که از عناوینی نظیر Horizon: Zero Dawn یا The Witcher لذت برده‌اند – تجربه‌ی تک‌نفره و داستان‌محوری جدی، بالغ و رشدکرده.

بازی Metro: Exodus در 15 فوریه‌ی 2019 مصادف با 26 بهمن 1397 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و نوید تجربه‌ای وسیع‌تر، پویاتر و چالش‌برانگیز از نسخه‌های تحسین‌‌شده‌ی قبلی را می‌دهد و حتی داستان آن روی هم رفته از تمام نسخه‌ها طولانی‌تر است. باید منتظر ماند و دید که این عنوان به شدت مورد انتظار، پس از چندین سال انتظار طرفداران بالاخره چه تجربه‌ای را با خود به ارمغان می‌آورد اگرچه دیده‌ها و شنیده‌ها تاکنون، حکایت از این دارند که طرفداران به خوبی جواب صبر خود را خواهند گرفت!

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ناشر بازی Metro: Exodus از بابت تاریخ انتشار شلوغ آن نگران نیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)