درموت مالرونی نقش اصلی کمدی Two Men and a Pig شد


درموت مالرونی نقش اصلی کمدی Two Men and a Pig شد

درموت مالرونی (Dermot Mulroney) در نقش اصلی کمدی Two Men a Pig ظاهر می‌شود. ستاره‌ی مهمان فیلم The Homecoming، نقش ریک را بازی خواهد کرد که با برادرش، مایکل، راهی سفر شده،...

درموت مالرونی (Dermot Mulroney) در نقش اصلی کمدی Two Men a Pig ظاهر می‌شود. ستاره‌ی مهمان فیلم The Homecoming، نقش ریک را بازی خواهد کرد که با برادرش، مایکل، راهی سفر شده، درحالیکه آن‌ها سعی دارند یک گام جلوتر از قانون باشند. این دو با خوک سرامیکی به نام چارلی، همسفر هستند. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: نیل مک‌دونا (Neal McDonough) در نقش جنگلبان تگزاس، واکر آلاباما، و دینا نینا مارتینز (Dina Nina Martinez) در نقش رزیتا. تام کالینز (Tom Collins) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و به همراه راز کانینگام (Raz Cunningham) خواهد ساخت. جیمز آر.دابلیو. کورنتت (James R.W. Cornetet) و مایکل اس. کورنتت (Michael S. Cornetet) فیلم‌نامه کار را نوشته‌اند.

مولرونی علاوه بر ایفای نقش در قالب بازیگر مهمان Homecoming، امسال در چند پروژه جدید ظاهر شد که از این میان می‌توان به درام Hard Luck Love Song، فیلم مهیج و ترسناک Trick و سریال Station 19 اشاره کرد.

ComingSoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

درموت مالرونی نقش اصلی کمدی Two Men and a Pig شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دیده نشده از مهران مدیری در دیدار با محمود احمدی نژاد