دفاعیه نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی «علوم قرآن و حدیث»


دفاعیه نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی «علوم قرآن و حدیث»

جلسه دفاعیه نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، جلسه دفاعیه نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور هیات داوران در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار شد، «رقیه بیرامی» دانشجوی دوره دکتری علوم قرآن و حدیث ورودی ۹۳ به عنوان نخستین دانش آموخته این رشته به دفاعیه رساله خود با عنوان «بررسی و نقد روش فهم قرآن آمنه ودود» پرداخت.

دفاعیه نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی «علوم قرآن و حدیث»


استاد راهنمای این رساله، دکتر «محمدحسن صانعی پور» دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و استادان مشاور آن دکتر «محمود کریمی بنادکوکی» دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و دکتر «لیلاسادات مروجی» استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بودند.


همچنین داوران این جلسه دفاعیه، دکتر «رحمت اله عبداله زاده» استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ، دکتر «محسن قاسم پور» دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان و دکتر «محمد ناصحی» استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بودند.


دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از معدود مراکز پیام نور استان اصفهان است که از سال ۹۳ تاکنون در مقطع دکتری تخصصی علوم قرآن و حدیث به فعالیت می پردازد و در حال حاضر ۲۱ دانشجو در این مقطع مشغول به تحصیل هستند./

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!