انتظارات جامعه از اداره فرهنگ و ارشاد اندازه بودجه آن باشد


انتظارات جامعه از اداره فرهنگ و ارشاد اندازه بودجه آن باشد

سهرابی گفت: انتظارات جامعه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از آن بودجه ای است که در اختیار ما قرار می دهند، این انتظارات باید با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار ما قرار می دهند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 1 بهمن) در ادامه دیدار با هنرمندان پیشکسوت فارس، به دیدار استاد گلشن غلامی از اساتید برجسته هنرهای تجسمی فارس رفت و در این دیدار گفت: هدف از این دیدارها علاوه بر دیدار با هنرمندان که خود جای بسی توفیق است، آشنایی با مسایل و مشکلاتی است که اصحاب فرهنگ و هنر با آن مواجه هستند یا انتقادات و پیشنهاداتی که می تواند ما را در پیش برد کارها کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر اینکه اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد باید چتر حمایتی خود را بر سر تمامی حوزه های هنری نگه دارد، بیان کرد: انتظارات جامعه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از آن بودجه ای است که در اختیار ما قرار می دهند، این انتظارات باید با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار ما قرار می دهند باشد.

وی افزود: آثاری که هنرمندان خلق می کنند گاه آن چنان برایشان گرامی است که از فرزندان خود بیشتر آن را دوست دارند، همچنین این نکته ضروری است که آن چه هنرمند می بیند و درک می کند، هیچ گاه یک انسان عادی آن را درک نمی کند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟