سگ‌گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند


سگ‌گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند

دادستان فردیس گفت: افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می‌شوند.

به گزارش مشرق، حسن جهانشاهلو دوشنبه شب اظهار داشت: با توجه به تعدد وجود سگ‌ها در اماکن تفریحی و سگ‌گردانی در پارک‌ها توسط برخی افراد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی را نیز به‌دنبال داشت، مقابله با این اقدام در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حادثه اخیر حمله سگ به چند عابر و کودک، افزود: مطالبات به حق مردمی خواستار جمع‌آوری این قبیل مسائل است، سگ‌های موجود در خیابان ایجاد ترس و اضطراب میان کودکان و اطفال را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

حمله یک قلاده سگ این بار به یک دامپزشک

فیلم / ارتباط زندگی لاکچری و سگ بازی چیست؟

جریمه رها کردن سگ در ایرلند +عکس

قوانین تردد سگ در کشورهای اروپایی

دادستان فردیس با بیان اینکه احتمال حمله این قبیل سگ‌ها به کودکان حاضر در پارک‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مصداق متعددی از حمله سگ‌ها به شهروندان در دادسرای فردیس موجود است.

جهانشاهلو گفت: جلوگیری از سگ‌گردانی مصداق پیشگیری از جرم به شمار می‌آید و کمک می‌کند تا از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس و تهدید علیه بهداشت جلوگیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به مطالب گفته شده، از این پس افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و حیوان به مرکز نگهداری حیوانات منتقل خواهد شد و فرد به دستور قضائی، جلب و به دادسرا اعزام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در پایان مأمورین شهرداری را موظف به انجام این دستور قضائی برشمرد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری