سامورایی‌ها بدون شمشیر به جام آمده‌اند


عربستان در حالی به ژاپن باخت که مالکیت توپش نسبت به این تیم عجیب بود (77 به 23) و تعداد شوت هایش سه برابر این تیم ثبت شد(15 به 5).سعودی ها در تعداد پاس هم برتری عجیبی داشتند(659 به 197).

ژاپن خوب نیست اما می‌برد

ژاپن ، عربستان را برد.حالا بازی بزرگ یک هشتم نهایی جام ملتها برنده اش را می شناسد و تیم موریاسو باید با ویتنام بازی کند که بعید است اختلالی در حضور دوباره ژاپن در نیمه نهایی داشته باشد.برای تمام علاقمندان فوتبال نیز حضور ژاپن در نیمه نهایی از ابتدای تورنمنت قابل پیش‌بینی بود اما آنچه برخی علاقمندان فوتبال و کارشناسان را متعجب کرده کیفیت بازی تیم ملی ژاپن در این تورنمنت است.

شاید بسیاری با تصور اینکه همان تیم موفق و فوق العااده جام جهانی روسیه را در امارات خواهند دید روی قهرمانی این تیم شرط بسته بودند اما همین امروز و بعد از شکست عربستان هم نمی توان گفت این تیم شایستگی قهرمانی را دارد.ژاپن همان طور که ترکمنستان را به سختی شکست داد و با کمک دارو از سد عمان گذشت، عربستان را نیز با خوش شانسی و نمایشی نه چندان جالب توجه شکست داد.

تیم موریاسو در این مسابقه بزگر با یک ضربه کرنر به گل رسید و در ادامه مسابقه چیزی نشان نداد.در واقع چنانچه عربستان می توانست از آن همه مالکیت توپ بهرهر بهتری ببرد و در خط حمله خلاقیت و قدرت بیشتری داشت حالا به جای ژاپن در یک چهارم نهایی بود چرا که سامورایی ها در این مسابقه هم کیفیت بالایی ارائه ندادند.

عربستان در حالی به ژاپن باخت که مالکیت توپش نسبت به این تیم عجیب بود (77 به 23) و تعداد شوت هایش سه برابر این تیم ثبت شد(15 به 5).سعودی ها در تعداد پاس هم برتری عجیبی داشتند(659 به 197) یعنی بیش از سه درصد اما نهایتا شکست خوردند.

اینها را گفتیم تا مشخص شود چنانچه ژاپن با بردی قابل پیش بینی مقابل ویتنام به نیمه نهایی رسید و تیم ملی هم بعد از شکست چین به مصاف این تیم رفت اصلا نباید از این حریف ترسید چرا که انگارسامورایی‌ها بدون شمشیرهایشان به این تورنمنت آماده اند.

3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان