جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT نیست!


اگر یک تیونر در آمریکا وجود داشته باشد که بتواند سوپرکاری 500 هزار دلاری را به‌صورت هیجان‌انگیزی ارتقا دهد احتمالاً نام هنسی بر سر در آن خواهد درخشید. این تیونر قبلاً پروژه‌های دیوانه‌وار زیادی داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ولوسی رپتور 8 سیلندر و حتی نسخه‌ی 6 چرخ این پیکاپ اشاره کرد. البته... The post جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT...

اگر یک تیونر در آمریکا وجود داشته باشد که بتواند سوپرکاری 500 هزار دلاری را به‌صورت هیجان‌انگیزی ارتقا دهد احتمالاً نام هنسی بر سر در آن خواهد درخشید. این تیونر قبلاً پروژه‌های دیوانه‌وار زیادی داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ولوسی رپتور 8 سیلندر و حتی نسخه‌ی 6 چرخ این پیکاپ اشاره کرد.

جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT نیست!
البته به نظر می‌رسد این تیونر بزرگ به این زودی‌ها دست روی فورد GT نخواهد گذاشت، حداقل محفظه پیشرانه‌ی این سوپرکار تغییر آنی را تجربه نخواهد کرد.

جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT نیست!
بنا به گزارش پدال و به نقل از Motor Authority، جان هنسی گفته پیشرانه‌ی 8 سیلندر در فورد GT جا نمی‌شود. هنسی خودش مالک یک GT بوده بنابراین نظر او دراین‌باره واقعاً مهم و مستند است مخصوصاً اینکه از نزدیک آن را لمس کرده است.

جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT نیست!
هنسی همچنین خاطرنشان ساخته پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توربوی GT از نظر تجربه رانندگی و جذابیت کاملاً درست انتخاب شده است. یک پیشرانه‌ی 8 سیلندر باعث بهبود همه‌چیز می‌شود اما خب او این کار را به دلیل ذکر شده انجام نمی‌دهد. جان هنسی گفته ویژگی‌های طراحی GT که باعث بهبود آئرودینامیک خودرو شده قرار دادن پیشرانه 8 سیلندر در محفظه‌ی خاص خودش را سخت می‌کند.

جایی برای پیشرانه V8 در بطن فورد GT نیست!
خب هنسی باید کارهای زیادی روی بدنه‌ی GT انجام دهد تا بتواند وظیفه‌ی خطیر خود را به سرانجام برساند. البته فکر نمی‌کنیم که هنسی بخواهد چنین کاری را انجام دهد.

با قدرت 647 اسب بخاری، فورد GT یک سوپرکار تواناست. طراحان و مهندسی فورد می‌توانستند از پیشرانه‌ی 8 سیلندر در این خودرو استفاده کنند اما تصمیم به قرار دادن پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربو در دل آن گرفتند؛ و این هم دلیل خوبی دارد: دوباره برنده شدن در لمانز…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !