165 مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارکه فجر به مناطق مختلف فارس اعزام می شوند


165 مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارکه فجر به مناطق مختلف فارس اعزام می شوند

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر 65 مبلغ از استان قم و یکصد مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان فارس اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام رحیم صفری گرایی» امروز (دوشنبه 1 بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر به سطح استان اعزام می شوند، گفت: در این ایام ۶۵ مبلغ از استان قم و یکصد مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر روحانیون مبلغ به سطح استان اعزام خواهند شد، بیان کرد: اعزام مبلغین برای ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

وی افزود: اعزام مبلغین از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

صفری گرایی به برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه هایی تحت عنوان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در دهه مبارک فجر اشاره و عنوان کرد: بقاع متبرکه سطح استان محل اجرای این برنامه ها در سطح استان خواهد بود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس خاطرنشان کرد: برپایی خیمه های معرفت از یک روزه تا ۱۰ روزه و نمایشگاه «یاس نبوی» از جمله دیگر برنامه هایی است که ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه سطح استان برپا خواهد شد.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟