ثبت‌نام بیش از 92 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم+ جدول ثبت نام


 ثبت‌نام بیش از 92 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم+ جدول ثبت نام

مسئول تعامل با نهادها و مؤسسات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت نام بیش از 92 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد امیری» در گفت‌وگو با واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم را تا امروز 1 بهمن ماه بیش از 92 هزار نفر اعلام کرد.

مسئول تعامل با نهادها و مؤسسات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: براساس جدیدترین آمار استان اصفهان با بیشترین ثبت‌نام، رتبه نخست استانی را از آن خود کرده و استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی، تهران و کرمان در رتبه‌های دوم تا پنجم ثبت‌نام قرار دارند و در بخش شهرستانی نیز شهر قم همچنان در جایگاه برتر قرار دارد و در بخش مؤسسات هم مؤسسه جامعه القران خواهران شاهرود پیشگام است.

مسئول تعامل با نهادها و مؤسسات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه به جدول ثبت‌نام استان‌ها در سامانه اشاره کرد و گفت: بر اساس جدول استان‌های ایلام، هرمزگان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به ترتیب جزو آخرین استانها ثبت نام قرار دارند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در سال جاری با همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور برگزار می‌‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به سایت https://www.quranedu.irمراجعه کنند.

این آزمون در 3 گروه امتحانی و در قالب 18 رشته شامل: گروه حفظ قرآن کریم با 8 رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با 7 رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با 3 رشته برگزار می شود.

ثبت‌نام در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 10 دی ماه آغاز شده و تا 5 بهمن‌ماه 1397 ادامه دارد و آزمون روز 9 اسفندماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

 ثبت‌نام بیش از 92 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم+ جدول ثبت نام

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری