پاکستان بر حمایت این کشور از روند صلح در افغانستان تاکید کرد


پاکستان بر حمایت این کشور از روند صلح در افغانستان تاکید کرد

خلیلزاد در دیدار با وزیر خارجه پاکستان؛ در خصوص پیشرفت‌های صلح در افغانستان سخن گفت و از آمادگی منطقه برای برقراری آن در افغانستان خبر داد. همچنین در این دیدار، وزیر امور خارجه پاکستان بر حمایت...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «زلمی خلیلزاد»، نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور افغانستان، که در دومین دور از سفر خود به منطقه به اسلام‌آباد رفته است، با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، خلیلزاد در خصوص پیشرفت‌های صلح در افغانستان سخن گفت و از آمادگی منطقه برای برقراری آن در افغانستان خبر داد. همچنین در این دیدار، وزیر امور خارجه پاکستان بر حمایت این کشور از روند صلح تاکید کرد.

به گزارش فارس، خلیلزاد در چهارمین دور از سفرهای خود به منطقه، به امارات رفت و با مقامات آن کشور در خصوص روند صلح افغانستان دیدار کرد. وی همچنین روز سه‌شنبه به کابل سفر کرد و با مشاور امنیت ملی و وزرای دفاع و کشور افغانستان دیدار و گفت‌گو کرد.

وی همچنین با تهمینه جنجوعه معاون وزیر خارجه پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار نیز آمریکا و پاکستان بر پیشرفت‌های روند صلح افغانستان تاکید کردند.

/انتهای پیام/

پاکستان بر حمایت این کشور از روند صلح در افغانستان تاکید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)