تماشا کنید: تریلر فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase منتشر شد


تماشا کنید: تریلر فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase منتشر شد

در اولین تریلر منتشر شده از فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase ، بازگشت شخصیت نانسی درو و ماجراهای او به روی تلویزیون را باری دیگر شاهد خواهیم بود. «سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis)، بازیگر فیلم It، نقش اصلی را در فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase که اقتباسی از سری کتاب‌های ماجراهای  نانسی درو نیز است را ایفا خواهد کرد. همانطور که در...

در اولین تریلر منتشر شده از فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase ، بازگشت شخصیت نانسی درو و ماجراهای او به روی تلویزیون را باری دیگر شاهد خواهیم بود.

«سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis)، بازیگر فیلم It، نقش اصلی را در فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase که اقتباسی از سری کتاب‌های ماجراهای نانسی درو نیز است را ایفا خواهد کرد. همانطور که در تریلر می‌بینیم نانسی درو، کارگاه هجده ساله‌ و ساکن شهری کوچک است که برخلاف مقیاس جمعیتی پایین، دست کمی از ماجراهای اسرار آمیز شهرهای بزرگ ندارد. داستان این فیلم با اولین ماجراجویی نانسی و دوستانش درمورد خانه‌ای خالی از سکنه در شهر شروع می‌شود. آن‌ها کشف اسرار این خانه‌ی عجیب را ماموریت خود دانسته و سعی دارند تا بفهمند چرا شماری از مردم شهر خواهان سرسخت بر ملا نشدن این اسرار هستند. در لحظات پایانی تریلر، ماشین مشکی مرموزی را در تعقیب نانس می‌بینیم و امیدواریم که او ترفندی را برای رهایی از این مخمصه در آستین داشته باشد.

فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase اولین اثر اقتباسی سینمایی از ماجراهای نانسی درو نبوده و از زمان انتشار رمان در سال 1930، فیلم‌ دیگری نیز بر اساس آن در سال 2007 با بازی اما رابرتس ساخته شده‌ است. هرچند این فیلم جدید ارتباطی با فیلم سال 2007 آن ندارد. همچنین شبکه‌ی CW نیز تصمیم به ساخت سریالی با الهام از شخصیت نانسی درو گرفته است. ورژن شبکه‌ی CW از این داستان، زندگی نانسی درست بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان را دنبال خواهد کرد. وی برای ترک شهر کوچکش کلی برنامه ریخته است اما با وقوع ناگهانی یک تراژدی خانوادگی، تصمیم او برای رفتن از شهر نیز برای مدتی به تعویق خواهد افتاد. نانسی درگیر تحقیق درباره‌ی یک مرگ بی‌ ردپا بوده که در همین حین، به اسراری عجیبی در مورد شهرش نیز پی می‌برد.

کارگردانی فیلم درام و معمایی «نانسی درو و پلکان پنهان» (Nancy Drew and the Hidden Staircase) بر عهده‌ی «کت شیا» (Katt Shea) خواهد بود. «سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis) در نقش نانسی، «اندریا اندرس» (Andrea Anders) در نقش هانا، «لارا ویگینز» (Laura Wiggins) در نقش هلن و «لیندا لوین» (Linda Lavin) در نقش فلورا، از جمله بازیگران حاضر در این فیلم خواهند بود.

فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase برای قرار است تا در تاریخ 24 اسفند سال جای روانه‌ی سینماها شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر فیلم Nancy Drew And The Hidden Staircase منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !