ششمین دوره آزمون طرح تربیت حافظان قرآن در رودسر برگزار می‌شود


ششمین دوره آزمون طرح تربیت حافظان قرآن در رودسر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره اوقاف رودسر و املش از آمادگی این اداره برای برگزاری آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 9 اسفند‌ماه سال جاری خبر داد.

ششمین دوره آزمون طرح تربیت حافظان قرآن در رودسر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام خوبرو، رئیس اداره اوقاف رودسر و املش امروز، 29 دی‌ماه در جلسه ستاد برگزاری آزمون کتبی حفظ و معارف قرآن کریم اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی رودسر و املش در روز پنجشنبه، ۹ اسفند‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء یک و ۳۰، حفظ جزء یک، دو و ۳۰ ، حفظ ۵ جزء ۱۰جزء ، ۲۰جزء و حفظ کل و همچنین چهار رشته حفظ موضوعی قرآن کریم و مفاهیم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.

خوبرو، با بیان اینکه زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ اول اسفندماه الی نهم اسفندماه است، تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir اقدام کنند.

خوبرو گفت: این دوره از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌ها و نهادها در روز پنج شنبه، نهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش با بیان اینکه شرکت در این آزمون برای همه سنین آزاد است، گفت: محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...