در داوری ها عمان خوش شانس نبوده است/ وربیک: از ایرانی‌ها ترسی نداریم


در داوری ها عمان خوش شانس نبوده است/ وربیک: از ایرانی‌ها ترسی نداریم

در آستانه بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019، سرمربی نام آشنای هلندی مدعی شد شاگردانش ترسی از رویارویی با تیمی قدرتمند به نام ایران ندارند.

به گزارش" ورزش سه" مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از فردا آغاز می شود و تیم ملی ایران در این مرحله باید از ساعت 20:30 به مصاف تیم ملی عمان برود. پیم فربیک سرمربی هلندی تیم ملی عمان در نشست خبری این بازی گفت:« ما در شرایط کنونی همه آماده رقابت با یکی از تیم های قدرتمند آسیا هستیم» او افزود:« ما در این دیدار تمام توان را می گذاریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. تیم ملی ایران بازیکنان توانمندی دارد و اصلا کار آسانی را نخواهیم داشت. ما تنها یک روز برای استراحت داشتیم و خستگی در میان بازیکنان وجود دارد. ولی این سیستم مسابقات است و ما خود را برای این دیدار آماده کردیم.»


سرمربی سابق کره جنوبی همچنین افزود:« وقتی شما به مراحل بالا راه پیدا می کنید باید با سیستم چرخی بازی کنید و باید به بازیکنان جدید بازی دهید به همین خاطر ما نیاز داریم تا به بازیکنان جدیدمان بازی دهیم. درباره مصدومان باید بگویم که خدارا شکر ما مصدومی نداریم و تنها الجوهری بود که به تمرینات گروهی برگشته است.»

در داوری ها عمان خوش شانس نبوده است/ وربیک: از ایرانی‌ها ترسی نداریم


فربیک در ادامه به داوری های این مسابقات پرداخته و گفت: «ما در زمینه داوری خوش شانس نبودیم. کار داوری سخت است و ممکن است در مدت 90 دقیقه دچار اشتباهاتی شود و گاهی علیه شما و گاهی به نفع شما می شود. ولی من به به داوری اهمیت نمی دهم چرا که جزئی از بازی است. اکنون تمام تمرکزم روی نقاط قوت و ضعف ایران است و تمام بازیکنان در این بازی برای پیروزی تلاش خواهند کرد.»


سرمربی عمان در پاسخ به سوال خبرنگار عمانی که ایران را یکی از قدرت های اصلی دانست، گفت: «بله ما در جام ملت های آسیا و تورنمنت های بین المللی سابقه چندانی نداریم و این بازی فرصتی برای است تا توانایی خودمان را نشان دهیم.ما در تمام بازی های مرحله گروهی از دیدار با ازبکستان گرفته تا ترکمستان تمرکز خودمان را از دست ندادیم و از هر بازی یاد گرفتیم. ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم داریم و توانایی زیادی در گلزنی دارند.ایران دفاع خوبی دارد اما من هیچ ترسی ندارم چون می دانم بازیکنان ما نیز توانایی گل زدن به این تیم را دارند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات