به دنیای تصویر برگشته ام/ یک سریال آماده پخش دارم/ قطعه گمشده به زودی به تلویزیون می آید


به دنیای تصویر برگشته ام/ یک سریال آماده پخش دارم/ قطعه گمشده به زودی به تلویزیون می آید

اردلان شجاع کاوه گفت: استار یک کلمه انگلیسی است، برای دیدن ستاره باید خیلی دور باشد، هوا صاف باشد و ابری نباشد، ستاره بدرخشد و این درخشش به چشم بیاید، این ها خصوصیاتی است که ستاره باید داشته باشد، این که در سینمای ایران استار یا همان ستاره وجود داشته باشد را خودتان بهتر می دانید، این هوای ابری، گل آلود و خاک آلود نمی گذارد شما ستاره ببینید، باید...

اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: به قاب تصویر برگشته ام، یک مدت صبر می کردم و کار تصویر انجام نمی دادم اما در حال حاضر برگشته ام و یک سریال آماده پخش دارم؛ این سریال قطعه گمشده نام دارد و تهیه کننده آن حسین سنگسری و کارگردان روح الله فخرو است و اسماعیل محرابی ،سوگل طهماسبی، آتش تقی پور، مینا نوروزی فر و اشکان اشتیاق بازیگران آن هستند.

وی در خصوص ویژگی های سوپراستار گفت: استار یک کلمه انگلیسی است، برای دیدن ستاره باید خیلی دور باشد، هوا صاف باشد و ابری نباشد، ستاره بدرخشد و این درخشش به چشم بیاید، این ها خصوصیاتی است که ستاره باید داشته باشد، این که در سینمای ایران استار یا همان ستاره وجود داشته باشد را خودتان بهتر می دانید، در این هوای ابری، گل آلود و خاک آلود نمی گذارد شما ستاره ببینید، باید هوا صاف باشد.

وی افزود: در مورد درخشش ستاره، خیره شدن به ستاره بسیار مهم است، در نظریه خیره شدن به ستاره، چه کسی نگاه می کند؟ به چه چیزی نگاه می کند؟ این ها همه موثر است؛ در سال 1910 با فیلم دختر بایوگراف تعبیر زن مو بلوند در این فیلم برای اولین بار می بینیم، شما اگر کتاب نظریه ریچارد را مطالعه کنید در بخش ستاره ها کامل درباره این قضیه توضیح داده است، من مخاطبان شما را به این کتاب رجوع می دهم، در مورد الگو سازی ها و اینکه کمپانی ها چگونه سرمایه گذاری می کنند و اتفاقات ما بعد آن توضیح می دهد؛ نه تنها کمپانی ها بلکه اخلاق اجتماعی هم در کنار این تعریف و تعبیر شده است.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: در دنیای سینما به عنوان صنعت شناخته شده است، این صنعت به صورت تبدیل و تبادل سیستماتیک عمل می کند، هر عملی یک بازخوردی دارد و این بارخورد خودش را نشان می دهد؛ این که با این داد و ستدها و این روابط سیستماتیک چقدر صنعتی شده است و یا خیر، چه بخشی از صنعت به ستاره سازی کمک می کند یا الگوسازی در جلب توجه بیننده بسیار خواسته های اجتماعی را تعبیر و تعریف می کند که ما خواسته هایمان را مشخص تر ببینیم.

وی در ادامه بیان داشت: در دهه 1960 سینمای هالیوود می بینم که بازیگری به نام جیمز دین برای اولین شلوار لی در یک فیلم پوشید، با این کار این شلوار انقدر طرفدار پیدا می کند که در بسیاری از کشورها کارخانه تولید شلوار لی احداث می شود، برای اینکه جوانان به آن علاقه مند شدند و دوست داشتند از آن استفاده کنند، این یک نوع تبلیغ است و اگر تبلیغی صورت می گیرد، شکلی از تبلیغات این است که یک خانواده متوسط را در فیلم نشان دهد، تمام ابزار ها برای خانواده های متوسط نشان می دهند، ما نباید تناسب ها را فراموش کنیم، باید ببینیم که مثلا ما در تبلیغات مان در یک آشپزخانه که دکوراسیونی 100 میلیون تومانی دارد می توان به عنوان مثال مایه ظرفشویی را برای طبقه متوسط تبلیغ کنیم؟ آیا همه آشپزخانه ای با چنین امکاناتی دارند؟ این ها تنسابات است، صنعت باید کنار ستاره سازی، تصویرپردازی ها، تبلیغات و این اتفاقات قرار بگیرد آن زمان است که ما صادق هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل