به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال بانوان شهرداری بم صدرنشین جدول رده بندی امروز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

مرضیه جعفری، سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد این بازی عنوان کرد: بازی جذاب و سختی خواهد بود. هر دو تیم با توجه به جایگاهی که در جدول دارند از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و تمرینات خوبی را سپری کردیم.

وی اضافه کرد: ملوان انزلی تیم خوب و پر مهره‌ای است. البته هوادار زیادی هم دارد که حضورشان در این بازی نیز قطعا در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار خواهد بود. درحال حاضر تنها نگرانی من بارش باران است که بدون شک در کیفیت بازی اثر می‌گذارد ولی در مجموع معتقدم بازی خوبی را انجام خواهیم داد.

جعفری درباره وضعیت کلی لیگ امسال گفت: فعلا در هفته هفتم هستیم و تا به اینجا همه چیز خوب بوده و تیم‌های خوبی در لیگ شرکت کردند. شاید برخی از تیم‌ها در حال حاضر نتایج قابل قبولی کسب نکرده باشند و در مکان مناسبی از جدول نیستند ولی در کل نمایش خوبی داشتند. احساس می‌کنم رفته رفته شرایط بهتر می‌شود.

سرمربی شهرداری بم در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیم بیان کرد: خوشبختانه با فاصله زیادی از مابقی تیم‌ها در صدر جدول هستیم ولی امتیازهای اول فصل صددرصد ملاک قطعی برای قهرمانی نیست. ما از همان روز نخست تیم را برای قهرمانی بستیم و قطعا تا پایان لیگ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود می‌جنگیم.