رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو


رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو

حالا که تمامی خبرگزاری‌ها درباره‌ی رونمایی از نسل جدید تویوتا سوپرا در دیترویت 2019 سخن می‌گویند، طراح مشهور دنیای خودرو یعنی X-Tomi هم فرصت را مغتنم شمرده و رندری مجازی از نسخه‌ی روباز این خودرو را منتشر کرده است. اگرچه این ایده کمی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما به یاد داشته باشید که نسل‌های سوم... The post رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو...

حالا که تمامی خبرگزاری‌ها درباره‌ی رونمایی از نسل جدید تویوتا سوپرا در دیترویت 2019 سخن می‌گویند، طراح مشهور دنیای خودرو یعنی X-Tomi هم فرصت را مغتنم شمرده و رندری مجازی از نسخه‌ی روباز این خودرو را منتشر کرده است. اگرچه این ایده کمی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما به یاد داشته باشید که نسل‌های سوم و چهارم این خودرو با پانل سقف جداشدنی هم در دسترس بوده است. همچنین تویوتا اذعان کرده که به تولید چنین نسخه‌ای از سوپرا A90 فکر کرده است.

رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو
حدود سه هفته پیش بود که مهندس ارشد سوپرا آقای تتسویا تادا درباره‌ی احتمال تولید سوپرا کانورتیبل سخن گفته بود. اگرچه تصمیم تولید چنین خودرویی گرفته نشده اما تادا گفته است: “البته ما احتمال تولید چنین خودرویی را در نظر می‌گیریم.”

رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو
البته تولید چنین خودرویی توجیه‌پذیر است چراکه پنجمین نسل تویوتا سوپرا قرابت‌های زیادی با نسل جدید ب ام و Z4 رودستر دارد بنابراین تولید نسخه‌ی روباز سوپرا خیلی سخت نخواهد بود.

رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو
اگرچه تویوتا چند سال پیش کانسپت روباز FT-86 را رونمایی کرد اما خبری از تولید 86 کانورتیبل نشد و به این ترتیب این خودروساز خودرویی روباز در آمریکا عرضه نمی‌کند؛ اما معرفی سوپرا با سقف تاشدنی مشابه Z4 می‌تواند بازار محدودی را در آمریکا به خود اختصاص دهد. البته باید گفت بازوی لوکس تویوتا یعنی لکسس هم خودروی کانورتیبل را در آمریکا عرضه نمی‌کند هرچند احتمال ورود LC کانورتیبل کانسپت به خط تولید وجود دارد.

رندر جالب از تویوتا سوپرا کابریو
اگر تویوتا سوپرای روباز وارد خط تولید شود قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه‌ی سقف ثابت خود خواهد داشت. به عنوان یادآوری باید گفت سوپرا 3.0 استاندارد قیمت پایه‌ی 49990 دلاری دارد اما می‌توان نسخه‌ی 3.0 پریمیوم را با قیمت 53990 و یا نسخه‌ی لانچ ادیشن را با قیمت 55250 دلاری خریداری کرد. قبلاً تولید نسخه‌ی داغ‌تر سوپرا GRMN هم تأیید شده که قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج