آب گرم یل گنبد باید به قطب گردشگری کشور تبدیل شود


آب گرم یل گنبد باید به قطب گردشگری کشور تبدیل شود

به گزارش ایرنا، داود محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش کوهین افزود: آب گرم یل گنبد برای گردشگران و ساکنان مرکزی کشور به مراتب نزدیک تر از آب گرم سرعین در...

به گزارش ایرنا، داود محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش کوهین افزود: آب گرم یل گنبد برای گردشگران و ساکنان مرکزی کشور به مراتب نزدیک تر از آب گرم سرعین در اردبیل است و باید روی گردشگری این منطقه تمرکز کنیم.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای تبدیل شدن آب گرم یل گنبد به مکان گردشگری باید به اصلاح راه و احداث مراکز رفاهی اقدام کرد و در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی بهره برداری نمود.
محمدی با تاکید بر اینکه بخشداران و فرمانداران باید در اجرای طرح های عمرانی عدالت را رعایت کنند، اظهار داشت: منابع مالی و تخصیص اعتبارات باید به صورت عادلانه در همه روستاهای سطح شهرستان و بخش توزیع شود و این موضوع باید مورد توجه جدی مسئولان و مدیران قرار گیرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب افتادگی طولانی مدت کوهین، افزود: بخش اعظم این عقب افتادگی به جمعیت کم و نبود اعتبارات مربوط می شد که هم اکنون با افزایش جمعیت این بخش به بیش از 20 هزار نفر و تشکیل 53 شورا و 48 دهیاری از توسعه یافتگی و اعتبارات بهتری برخوردار شده است.
محمدی با اشاره به اینکه اشتغالزایی، بهسازی راه ها، تامین آب و گازرسانی مهمترین مشکلات روستاهای استان هستند، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص تسهیلات از بانک های عامل هم اکنون 70 درصد جمعیت روستاهای کوهین از نعمت گاز برخوردار هستند.
محمدی با اشاره به طرح انتقال آب از سد طالقان به قزوین گفت: با اجرای این طرح و انتقال 60 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان مشکلات کم آبی 23 روستای استان برطرف خواهد شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی وضعیت بهسازی معابر روستاها را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات کالبدی روستاهای بخش کوهین باید اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا هرچه سریعتر به نقطه مطلوب رفاهی برای ساکنان روستاها دست یابیم.
6101*9925
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها