توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از مردان ” + فیلم


فیلم توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایران با کمتر خواندن عقل زنان این روزها در شبکه های ماهواره ای اللخصوص اینترنشنال عربستان سعودی تلاش بسیار زیادی برای خوب جلوه دادن پهلوی و خاندان آنها دارند تا به خیال پوچشان آنها را دوباره به ایران بازگردانند . در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و ضد... نوشته توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از...

فیلم توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایران با کمتر خواندن عقل زنان

توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از مردان ” + فیلمتوهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از مردان ” + فیلم

محمدرضا پهلوی

این روزها در شبکه های ماهواره ای اللخصوص اینترنشنال عربستان سعودی تلاش بسیار زیادی برای خوب جلوه دادن پهلوی و خاندان آنها دارند تا به خیال پوچشان آنها را دوباره به ایران بازگردانند .

در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و ضد ایرانی تلاش بسیار زیادی میشود تا از عدم برابری زنان و مردان در ایران پس از انقلاب جمهوری اسلامی بگویند و به قول خودشان از حقوق زنان حمایت کنند .

حمایت از حقوق زنان این شبکه ها در حالیست که کوچکترین اتفاقی علیه یک زن در ایران را به شدت بولد میکنند هرچند آن زن مجرم باشد همانند نازنین زاغری و نرگس محمدی و دختران خیابان انقلاب که هر روز با اخبارهای گوناگون به آن میپردازند اما موفقیت های دختران ایرانی و زنان ایرانی را در سکوت کامل خبری میبرند تا نکند یک بار از موضع دشمنیشان علیه ایران خارج شوند .

این شبکه ها اللخصوص شبکه های سلطنت طلب و حامی شاهان پهلوی که مدام دم از نابرابری زن و مرد پس از انقلاب اسلامی میزنند این روزها در خفقان کامل به سر میبرند .

توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از مردان ” + فیلمتوهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی ” عقل زنان کمتر از مردان ” + فیلم

محمدرضا پهلوی

دلیل خفقان آنها انتشار فیلم نظر محمدرضا پهلوی آخرین شاه پهلوی در ایران در مورد زنان است که در مصاحبه ای در پاسخ سوال مجری برنامه میگوید عقل زنان از مردان کمتر است .

این دیدگاه جالب توجه محمدرضا پهلوی به نوعی توهین به حساب می آید که البته کسانی که کور هستند و خود را به کوری زدند حتی با دیدن این فیلم ها هم بازنمیگردند اما شاید عده ای با دیدن این فیلم بفهمند که در دورانی که عده ای آن را طلایی برای ایران میخواندند نظر پادشاه در مورد زنان ایرانی چه بوده است .

فیلم توهین محمدرضا پهلوی به زنان ایرانی را در زیر مشاهده میفرمایید :

دانلود کلیپ



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟