انقلاب را باید از نفوذ عوامل دشمن حفظ کرد


انقلاب را باید از نفوذ عوامل دشمن حفظ کرد

یزد - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت : افتخار حفظ دستاوردهای 40 سالگی پیروزی انقلاب کافی نیست، بلکه باید با برنامه ریزی، نگاه و همت بلند بالا مواظب بود، انقلاب را از دست عوامل نفوذی دشمن با فتنه هایی که برپا می کنند در امان نگهداشت.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی گندمی سه شنبه شب در نشست بصیرتی بسیجیان میبد، افزود: انقلاب مورد هجمه سنگین دشمنان قرار دارد و با فشارها و فتنه های سرد و گرمی که ایجاد کرده اند، نیز روبروست ، لازم هست با برگزاری نشست هایی از تجارب همدیگر در مقابل هجمه ها استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: حساسیت و سختی کار آنچنان هم سخت نیست چون با اعتقاد ما همراه است باید با به کار گیری ظرافت مورد توجه قرار گیرد چون ما دشمن سیلی خورده ای داریم .
حجت الاسلام گندمی با ذکر روایتی ادامه داد: همت پایین، بی تدبیری و بی برنامه بودن و جدی نبودن در تصمیم ها سه علتی است که مانع رشد می شود ، ایستادگی و موفق شدن در برابر استکبار جهانی همت بلند، برنامه و تدبیر، می خواهد.
وی یادآور شد: در امور انسان سازی ، تربیتی ، بسیج و ... تداوم و جریان داشتن و کیفیت کارها اهمیت دارد ، کار اگر کم هم باشد اما تداوم داشته باشد، ارزش دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد با اشاره به اینکه امروز زمان جنگ تبلیغات روانی است، خاطرنشان کرد: در حوزه روشنگری و تبیین لازم است توجه شود علی رغم اینکه در بسیاری ابعاد با استکبار جهانی تفاوت ماهوی داریم اما در سه موضوع وحدت نظر داریم.
وی در ادامه توضیح داد: چون هر 2 مورد را تجربه کرده ایم اگر ملت در صحنه باشند اما امام نداشته باشند چنین ملتی از نظر دشمن خطری ندارد.
وی یادآور شد: بی توجهی مردم به امام در جامعه و متصل نبودن مردم به امام و رهبری جامعه را در نظر دشمن بی خطر می سازد ، همانطور که آن را تجربه کرده ایم.
حجت الاسلام گندمی وظیفه بسیجیان را همگامی مردم با انقلاب برشمرد و تصریح کرد : ای کاش واقع بینانه تر نگاه می کردیم ، همه ، امروز بیشتر جزئی نگر و بخشی نگر شدیم، نباید تنها تماشاچی حرکات ایثارگری فرزندان خود باشیم.
وی افزود: امروز اصل ولایت فقیه مورد هدف دشمن قرار گرفت، این در حالی است که در زمان حاضر انقلاب مرزها را در هم نوردیده و مدیریت رهبری انقلاب جهانی شده است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد یادآورشد : امروز واژه سازی کار دشمن است، جامعه مدنی و توسعه سیاسی ، اصولگرای افراطی و جریان انحرافی 2 لبه قیچی برای زدن انقلاب هستند و با این اوضاع باید در نظر داشت، وظیفه بسیجیان در هر مقامی با مخاطب شناسی مراقب بودن و حفظ انسجام است.
همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میبد گفت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم ، با دشمنی روبرو هستیم از کاه، کوه می سازد و ما باید با تاسی از پدران و جوانان خود در دوران پس از انقلاب مراقب دشمنی ها باشیم که انقلاب را هدف قرار داده اند و با برنامه توانسته اند در حوزه فضای مجازی به اهداف خود در ضربه زدن به انقلاب برسند.
سید محمد هادی سلیمانی افزود : ما به عنوان بسیجی باید به فرموده مقام معظم رهبری با آتش به اختیار بودن از خود و فرزندان ما مراقبت کنیم، همچنین از فضای بسیج پاسداری کنیم و ارزش و قدر مسئولیت های خود را بدانیم.
وی تصریح کرد: همچنین باید سعی کنیم روحیه ها را بالا بیریم و در حوزه فعالیت های بسیج در تمام شئون تفکر بسیجی بودن را رواج دهیم و به اعتقادات خود شکل به بخشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میبد خطاب به رابطان افزود : ما باید کمک کنیم تا انتظاری که هست ، تحقق یابد و برای رضای خدا کارهای مفید و مثبت انجام شده منعکس شود و همه در حوزه نمایندگی سعی کنیم حتی خارج از چارچوب های ابلاغ شده و مشخص با هدف پاسداری از انقلاب با بصیرت افزایی ، بالا بردن سطح اعتقادات معنوی با توجه به طرح ها و برنامه ریزی هایی که دشمن دارد ، بیشتر خدمت کنیم.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟