فرماندار چالوس گفت: از تمام مسئولان ادارات انتظار است در ایام نوروز شهرستان چالوس میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی باشد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدناصر زندی در جلسه تسهیلات سفر شهرستان چالوس بیان داشت: ایام نوروز را پیش رو داریم که باید همانند گذشته با ایجاد بسترهای مناسب و تدابیر ویژه میزبان خوب و شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشیم.

وی افزود: ایجاد ایستگاه‌های بین راهی در ورودی شهر‌های حوزه شهرستان نیازمند برنامه ریزی است تا گردشگران از راهنمایی و دریافت خدمات مناسب قبل از ورود به منطقه بهره‌مند شوند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی بعنوان هدف گردشگری مسافران باید با استفاده از شیوه‌های نوین، خدماتی متفاوت، بهتر و مطلوب‌تر به میهمانان ارائه نمایند.

زندی با تاکید بر ضرورت نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح جاده گفت: برجسته کردن معرفی شهرستان با استفاده از بروشورهای تبلیعاتی، ساماندهی و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها جهت دراختیار گذاشتن و اسکان مسافران در مواقع ضروری، رفع نواقص و مشکلات جاده ای، هماهنگی دستگاه‌ها در چاپ نقشه و بروشور و همکاری و هماهنگی با اداره میراث فرهنگی شهرستان و پایگاه ستاد خدمات سفر، تجهیز مسیر‌های گردشگری، مناسب سازی المان‌های شهری، نظافت و ترافیک شهر از دیگر مواردی است که بایستی در دستور کار مدیران ادارات شهرستان قرار گیرد.