باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت


باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

در باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی The upside توانسته برخلاف نمرات پایانش فروش نسبتا خوبی داشته باشد و در صدر جدول این هفته قرار گیرد. علاوه بر این فیلم‌های دیگر نیز اکران خود را آغاز کردند، ولی هیچ کدام نتوانست فروشی خوب داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.  فیلم The Upside فاتح باکس آفیس هفته گذشته سینماهای آمریکای شمالی بود. این کمدی-درام...

در باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی The upside توانسته برخلاف نمرات پایانش فروش نسبتا خوبی داشته باشد و در صدر جدول این هفته قرار گیرد. علاوه بر این فیلم‌های دیگر نیز اکران خود را آغاز کردند، ولی هیچ کدام نتوانست فروشی خوب داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم The Upside فاتح باکس آفیس هفته گذشته سینماهای آمریکای شمالی بود. این کمدی-درام آمریکایی را نیل برگر کارگردانی کرده است. فیلمی که فراتر از انتظارهای تحلیل‌گران عمل کرد و در صدر جدول فروش قرار گرفت و البته طرفداران فیلم «آکوامن» را ناراحت کرد که نتوانست برای چهارمین هفته پیاپی رتبه اول جدول فروش را داشته باشد.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم استودیو STXFilms، یعنی The Upside، این آخر هفته 19.59 میلیون دلار فروخت که فراتر از تصورات ظاهر شد.‌ این بازسازی فیلم فرانسوی مشهور The Intouchables، ستارگانی همچون «کوین هارت» (Kevin Hart) و «بریان کرانستون» (Bryan Cranston) را در اختیار دارد و با اینکه نمرات فیلم با نمرات آخر هفته میکس شده‌اند، بنظر می‌رسد مخاطبین روز افتتاحیه از فیلم لذت برده‌اند.

تماشاگران The Upside در روز افتتاحیه، 59 درصد خانم و 74 درصد از کل بینندگان 25 سال یا بیشتر داشتند. این فیلم محدود به رده سنی خاصی بود اما استودیو و کارگردان آن، «نیل برگر» (Neil Burger) و سازندگان فیلم آن را مناسب برای رده سنی 13 سال به بالا در نظر گرفتند تا طیف وسیعی از مخاطبین فیلم را تماشا کنند. این اولین فیلم STX است که آغاز پرفروشی داشته است.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

در جایگاه دوم جدول فیلم Aquaman قرار گرفته است. این فیلم که هم اکنون در 3,863 سالن سینما در حال اکران است، توانسته در آخر این هفته 17.2 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به 287.7 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک نیز توانسته در این هفته 27.9 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش جهانی خود را به رقم فوق العاده 1.02 میلیارد دلار برساند. بیشترین فروش این فیلم در کشور چین بوده است.

منتقدان البته خیلی فیلم آکوامن را نپسندیده‌اند و با امتیاز 55 که از 100 به آن داده‌اند به زیاد بودن صحنه‌های اکشن آن در مقابل شخصیت‌ پردازی ضعیف و حضور کمرنگ آکوامن اعتراض کرده‌اند. آکوامن داستان آرتور کوری وارث امپراطوری زیر آب آتلانتیس است. او باید قدم جلو بگذارد، مردمش را هدایت کند و تبدیل به رهبر جهان شود.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم A Dog’s Way Home دیگر فیلمی است که در این هفته اکران خود را آغاز کرده است و توانسته در رتبه سوم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 3,090 سالن سینما آغاز کرد و توانست در افتتاحیه 11.3 میلیون دلار بفروشد. A Dog’s Way Home توانسته از تماشاگران در سایت سینمااسکور امتیاز A- را دریافت کند. 52 درصد مخاطبان فیلم زن بودند و 51 درصد از آنها 25 سال به بالا داشتند.

فیلم داستان سگی است که 400 مایل را در جست‌وجوی صاحبش طی می‌کند. امتیاز متاکریتیک فیلم 50 از 100 است. منتقدان می‌گویند که فیلم از هر کلیشه‌ای که ممکن است تصور کنید استفاده می‌کند تا زمانش را پر کند و البته در نهایت سختی‌ های این سگ دل سنگدل‌ترین آدم‌ها را هم نرم می‌کند. اما برخی از شگردهای فیلمساز برای احساساتی کردن تماشاگر واقعا شرم‌ آور هستند.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

در رتبه چهارم جدول باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار گرفته است. این انیمیشن که هم اکنون در 3,029 سالن سینما در حال اکران است، توانسته 9 میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم 147.7 میلیون دلار برساند. با توجه به بودجه ساخت 90 میلیون دلاری، فیلم مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی تا به الان فروش فوق العاده ای داشته است. این فیلم که به تازگی جایزه گلدن گلوب را برده است در سرتاسر جهان 300 میلیون دلار فروخته است.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز-پراولر)، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز)، نیکلاس کیج در نقش «مرد عنکبوتی نوآر» (Spider-Man Noir)، کیمیکو گلن در نقش SPDR (پنی پارکر)، جان مولانی در نقش اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پارکر) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم «اتاق فرار» (Escape Room) که در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 8.9 میلیون دلار فروخت و توانست مجموع فروش خود را بعد از دو هفته اکران به رقم 32.4 میلیون دلار برساند. امتیاز فیلم در سایت متاکریتیک 49 از 100 است. فیلمی که به گفته منتقدان منطق داستانی در آن هیچ نقشی ندارد. و اگر نخواهید خیلی در آن عمیق شوید فیلمی است که موقع دیدنش بد نمی‌گذرد.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم «بازگشت مری پاپینز» دیزنی درست همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در گیشه عمل کرد و این هفته به فروش‌اش 7.6 میلیون دلار اضافه کرد. فیلم در خارج از مرزهای آمریکا هم عملکرد خوبی داشت و همچنان بهترین بازار برایش انگلستان است که در آن ۳۰ میلیون دلار فروخت. فیلمی که به نظر می‌رسد تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

اسپین‌آف Transformersبه نام Bumblebee که با رقابت سختی از سوی Aquaman برای جلب نظر مخاطبان مرد مواجه شد، در چهارمین آخر هفته‌ی خود با 7.2 میلیون دلار فروش با جایگاه هفتم قرار گرفت و جمع فروش داخل آمریکا را به 108.9 میلیون دلار رساند. این فیلم که مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است، به کارگردانی تراویس نایت Travis Knight ساخته شده و هیلی استاینفلد Hailee Steinfeld در آن نقش‌آفرینی کرده است. Bumblebee در خارج از آمریکا فروش 258 میلیون دلاری در 55 مارکت خارجی رقم زد که جمع فروش جهانی آن‌را به 367 میلیون دلار رساند.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم «براساس جنسیت» ساخته می‌می لدر با بازی فلیستی جونز داستان روث بادر گینسبورگ است که برای برابری حقوق جنسیتی تلاش زیادی کرد. او یکی از زنان تاثیرگذار تاریخ قضایی آمریکا مسحوب می‌شود. این فیلم در سومین هفته اکران خود توانست 6 میلیون دلار فروش داشته باشد.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

The Mule ساخته شده توسط «کلینت ایستوود» (Clint Eastwood) هم در پنجمین آخر هفته‌ی خود با 5.6 میلیون دلار به جمع فروش دلپذیر 90.7 میلیون دلار در داخل آمریکا رسید و در جایگاه نهم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم پیروزی دیگری برای وارنر Warner محسوب می‌شود، و پس از Sully و American Sniper پرفروش‌ترین فیلم ایستوود Eastwood در سال‌های اخیر به حساب می‌آید.

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

فیلم «معاون رییس‌جمهور» (vice) دهم جدول باکس آفیس هفته شد. به کارگردانی آدام مک‌کی و با بازی کریستین بیل که در 2442 سینما به نمایش درآمد. فیلم داستان زندگی دیک چنی است. مردی که معاون جورج بوش بود و یکی از قدرتمندترین مردان ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شد. فیلم به فروش 3.2 میلیون دلار رسید.

لیست 10 اثر پرفروش باکس آفیس آخر هفته:

باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
باکس آفیس: فیلم The Upside صدرنشینی را از Aquaman گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)