بازی Vane که بسیار شبیه به بازی The Last Guardian است معرفی شد


بازی Vane که بسیار شبیه به بازی The Last Guardian است معرفی شد

بازی Vane با گرافیک و صحنه‎های جذاب خود قصد دارد همه احساسات بازیکنان را بیدار کند، تریلر این بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید. این بازی مستقل که برای بسیاری از ما یاداور بازی بسیار زیبای «فومیتو اوئدا» (Fumito Ueda) یعنی The Last Guardian است و توسط تیم Friend and Foe AB توسعه یافته است. بازی Vane که یک عنوان انحصاری برای پلی‎استیشن 4 است امروز...

بازی Vane با گرافیک و صحنه‎های جذاب خود قصد دارد همه احساسات بازیکنان را بیدار کند، تریلر این بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

این بازی مستقل که برای بسیاری از ما یاداور بازی بسیار زیبای «فومیتو اوئدا» (Fumito Ueda) یعنی The Last Guardian است و توسط تیم Friend and Foe AB توسعه یافته است. بازی Vane که یک عنوان انحصاری برای پلی‎استیشن 4 است امروز یعنی 15 ژاونیه منتشر می‎شود. داستان این بازی درباره پرنده‎ای است که به یک پسر بچه تبدیل شده است و سفر خود را از میان بیابان‎ها و خرابه‎ها آغاز می‎کند تا دوباره به حالت اولیه خود بازگردد.

این بازی قصد دارد احساسات بازیکنان را برانگیخته کند و آن‎ها را مجذوب داستان نماید. این بازی هم می‎خواهد درست مانند بازی GRIS که ماه گذشته برای نینتدو سوییچ و کامپیوتر‎های شخصی منتشر شد با ظاهر و گرافیک زیبا و گیم‎پلی حداقلی‎اش برای مخاطب تداعی‎گر مفاهیم انتزاعی باشد. با توجه به حسی که از مشاهده تریلر این بازی به ما دست داد، می‎توان مطمئن بود که این بازی در رسیدن به هدف خود بسیار موفق خواهد بود.

اگر می‎خواهید دید بهتری نسبت به بازی داشته باشید می‎توانید تریلر عجیب غریب و پر رمز و راز آن را در زیر مشاهده کنید:

نظر شما درباره بازی Vane چیست؟ آیا به نظر شما این بازی می‎تواند موفقیت The Last Guardian را تکرار کند؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Vane که بسیار شبیه به بازی The Last Guardian است معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)