نشست بررسی شعر طنز در جیرفت برگزار شد


در شامگاه سومین روز از گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، در بخش فعالیت های جنبی این نمایشگاه، نشست بررسی شعر در گویش های سردسیری، گرمسیری و طنز برگزار شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در شامگاه سومین روز از گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب …

در شامگاه سومین روز از گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، در بخش فعالیت های جنبی این نمایشگاه، نشست بررسی شعر در گویش های سردسیری، گرمسیری و طنز برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در شامگاه سومین روز از گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، در بخش فعالیت های جنبی این نمایشگاه، نشست بررسی شعر در گویش های سردسیری، گرمسیری و طنز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و انجمن شعر و ادب جنوب کرمان برگزار شد.
این نشست با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، جمعی از مسئولین جنوب کرمان، جمعی از شاعران و مردم فرهیخته جنوب کرمان برگزار شد.

گفتنی است؛ این نشست با اجرای علیجان سلیمانی مسئول انجمن شعر جنوب کرمان برگزار شد و تعدادی از شاعران جنوب کرمان سروده های خود را ارائه کردند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام