سوتی خنده دار کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 + فیلم


گاف بزرگ و عجیب کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 که نمیدانست کشورش در این رقابت ها حضور ندارد . برخی سوتی ها به طرز عجیبی خنده دار هستند اما اگر این سوتی توسط یک کارشناس آن هم به طرزی شدید انجام بگیرد شاید به جای خنده باید گریست . کارشناس فوتبال کویت در... نوشته سوتی خنده دار کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 + فیلم اولین بار در اولی ها....

گاف بزرگ و عجیب کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 که نمیدانست کشورش در این رقابت ها حضور ندارد .

سوتی خنده دار کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 + فیلمسوتی خنده دار کارشناس فوتبال جام ملت های آسیا 2019 + فیلم

سوتی کارشناس فوتبال

برخی سوتی ها به طرز عجیبی خنده دار هستند اما اگر این سوتی توسط یک کارشناس آن هم به طرزی شدید انجام بگیرد شاید به جای خنده باید گریست .

کارشناس فوتبال کویت در برنامه ورزشی آنها گاف بسیار عجیبی داد که نه تنها سوژه خنده مردم کویت را فراهم کرد بلکه سوژه تمام رسانه های دنیا شده است .

جالب تر اینجاست که مجری برنامه ورزشی نه تنها در جمع کردن این سوتی کارشناس فوتبال برنامه خود با وی همکاری نکرد بلکه به شدت وی را مورد تمسخر قرار داد .

باز‌ی‌های جام ملت‌های آسیا طی روزهای فعلی در حال برگزاری است و بسیاری از برنامه‌های زنده تلویزیونی به این بازی‌ها اختصاص دارد.

به دنبال برگزاری جام ملت‌های آسیا، کارشناس کویتی در برنامه زنده تلویزیونی با توضیحات غلط خود موجب خنده بینندگان برنامه شد و ویدئویی از حرف‌های خنده‌دار وی در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران فضای مجازی به عنوان سوتی جالب و خنده‌دار کارشناس عربِ جام ملت‌های آسیا دست‌به‌دست می‌شود.

بر اساس خبرهای منتشر شده پس از صحبت‌های مفصل و تعریف و تمجیدهای فراوان این کارشناس کویتی از حضور تیم کشورش، مجری برنامه فوق به وی می‌گوید که اصلاً تیم کویت در این دوره از بازی‌ها حضور ندارد.

در زیر کلیپ سوتی کارشناس فوتبال کویت را مشاهده میفرمایید :

دانلود کلیپ



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(ویدئو) لحظه حمله یک زن به پلیس و کتک خوردن شدید!