نسخه رایانه شخصی بازی Resident Evil 2 از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند


نسخه رایانه شخصی بازی Resident Evil 2 از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند

به تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 نزدیک هستیم و هر روز، اخبار متفاوت و جالبی از این عنوان مورد انتظار، منتشر می‌شود. به تازگی اعلام شده که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. نسخه پی‌سی بازی Resident Evil 2 از قفل Denuvo DRM استفاده...

به تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 نزدیک هستیم و هر روز، اخبار متفاوت و جالبی از این عنوان مورد انتظار، منتشر می‌شود. به تازگی اعلام شده که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

پلتفرم رایانه‌های شخصی یا پی‌سی، پتانسیل‌های بی کران و فوق‌العاده‌ ای برای بحث گیمینگ و بازی‌های ویدیویی دارند و با استفاده بهینه و حداکثری از این پتانسیل‌ها، می‌توان به بهترین نسخه یک بازی خاص، در بین تمامی پلتفرم‌ها رسید. با تمام این تفاسیر، بسیاری از سازندگان و توسعه دهندگان، وقت کافی را برای استفاده از تمام پتانسیل‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی صرف نمی‌کنند و پورت‌های متوسط یا بی‌کیفیتی را روی این پلتفرم شاهد هستیم. با این حال، با صرف وقت و هزینه کافی از سوی سازندگان و ناشران، نسخه رایانه‌های شخصی می‌تواند به یک نسخه رویایی برای تمامی بازی‌بازان تبدیل شود. یکی از قابلیت‌های مهم نسخه‌ رایانه شخصی یک بازی، وجود «نسبت های تصویر» (Aspect Ratio) و رزولوشن‌های متفاوت است که امکان شخصی سازی کامل را برای بازی‌بازان، با نمایشگرها و سخت افزارهای مختلف را فراهم می‌کند.

شرکت کپکام (Capcom) به تازگی صفحه استیم (Steam) بازی Resident Evil 2 را به‌روزرسانی کرده و طی این به‌روزرسانی، مشخص شده که این عنوان ماجرایی وحشت بقا، از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند تا بازی‌بازانی که از نمایشگرهای فوق عریض یا Ultra Wide استفاده می‌کنند نیز بتوانند از نهایت پتانسیل سخت افزار خود بهره ببرند. در صفحه استیم بازی آمده است که:« ما خوشحال هستیم اعلام کنیم که نسخه دمو و بازی اصلی از نسبت تصویر 21:9 برای نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند». قابل ذکر است که نسخه دموی بازی Resident Evil 2 را بیش از 1 میلیون نفر دانلود و تجربه کرده‌اند و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

برای کسانی که با نسبت تصویر 21:9 آشنایی ندارند باید بگویم که این نسبت تصویر، مخصوص نمایشگرهای فوق عریض است؛ به این معنی که عرض نمایشگر به همان نسبت نمایشگرهای 16:9 است اما طول آن بیشتر شده و نمایشگر را دراز یا عریض می‌کند. قطعا تجربه بازی Resident Evil 2 روی نمایشگر‌های 21:9 بسیار هیجان انگیز و جالب خواهد بود.

نظر شما در مورد بازی Resident Evil 2 و امکاناتی که کپکام برای نسخه رایانه‌های شخصی در نظر می‌گیرد چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نسخه رایانه شخصی بازی Resident Evil 2 از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ مخصوص 20 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ