آلبوم پالیز1 از گروه موسیقی پالیز منتشر شد


آلبوم پالیز1 از گروه موسیقی پالیز منتشر شد

آلبوم پالیز1 به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و خوانندگی علی صمدپور، در قالب 8 قطعه به عناوین «لالایی»، «کمانچه»، «امشب»، «سنتور»، «شیدا»، «تنبک»، «رقص ژاله» و «یار من» ساخته و پرداخته شده است. نوشته آلبوم پالیز1 از گروه موسیقی پالیز منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم پالیز1 از گروه موسیقی پالیز منتشر شدآلبوم پالیز1 از گروه موسیقی پالیز منتشر شدآلبوم پالیز ۱ از گروه موسیقی پالیز، به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و آواز علی صمدپور، توسط مؤسسه خنیای رامشگران پارسی منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم پالیز۱ به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و خوانندگی علی صمدپور، در قالب ۸ قطعه به عناوین «لالایی»، «کمانچه»، «امشب»، «سنتور»، «شیدا»، «تنبک»، «رقص ژاله» و «یار من» ساخته و پرداخته شده است.

سولماز بدری (آواز)، کیخسرو مختاری (کمانچه) و ستار خطابی (سازهای کوبه‌ای) اعضای اصلی پالیز را تشکیل می‌دهند و در این اثر علی صمدپور به عنوان خواننده و احسان ذبیحی فر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با این گروه همکاری داشته اند. همچنین سیاوش روشن، گلشن دانش، سجاد سقایی و علیرضا کدخدازاده نوازندگان میهمان در اجرای قطعات بوده اند.

قطعات، تصانیف و سولوها در مایه و آواز اصفهان هستند و در مجموع اثری روان، گرم و پر احساس برای دوستداران موسیقی ایرانی مهیا شده است.

شایان ذکر است که آلبوم پالیز۱ به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و آواز سولماز بدری و علی صمدپور، از سوی خنیای رامشگران پارسی، روانه بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)