ترکاشوند: امیدوارم ملی‌پوشان والیبال از پیش تعیین شده نباشند


ترکاشوند: امیدوارم ملی‌پوشان والیبال از پیش تعیین شده نباشند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی، مسابقات لیگ برتر را تماشا کند و ملی‌پوشان از پیش تعیین شده نباشند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مقابل دورنا ارومیه به پیروزی رسید. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی که امروز برای مذاکره با مسئولین فدراسیون وارد تهران شده است برخلاف انتظار، برای تماشای این مسابقه به خانه والیبال نرفت.
محمد ترکاشوند سرمربی پیکان پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم برنامه‌ریزی سفر کولاکوویچ چگونه است؟ امیدوارم در هفته‌های بعد به سالن بیاید و مسابقات را تماشا کند زیرا انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد.
وی افزود: امیدوارم شایسته‌ها به تیم ملی دعوت شوند نه اینکه یک فهرست بلندبالایی که از قبل تعیین شده، به عنوان بازیکنان تیم ملی انتخاب شوند. بازیکنان شایسته با هر سنی چه 18 سال و چه 35 سال باید در تیم ملی بازی کنند.
سرمربی پیکان درباره پیروزی مقابل دورنا گفت: این تیم نسبت به نیم فصل اول تیم کاملا متفاوتی شده بود و در آغاز بازی هم ما را غافلگیر کرد. باور نمی‌کردم این تیم تا این حد پیشرفت کرده باشد. تجربه تیم ما کمک کرد که در این مسابقه پیروز شویم اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
وی درباره تاخیر کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در اعلام رای پرونده‌های تخلفات در لیگ برتر گفت: امیدوارم این احکام زودتر صادر شود تا ابهامی درباره آن به وجود نیاید.
ورزشی**2024**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی