اظهارات علی انصاریان در «ورزشگاه» قابل دفاع نیست/ جبران می‌کنیم


اظهارات علی انصاریان در «ورزشگاه» قابل دفاع نیست/ جبران می‌کنیم

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج درباره حاشیه های واکنش علی انصاریان به صحبت های گزارشگر افغانستانی بیان کرد اظهارات وی قابل دفاع نیست و تلاش خواهند کرد که دلخوری ها رفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما در واکنش به صحبت‌های علی انصاریان مجری برنامه «ورزشگاه» که شب گذشته ۱۸ دی ماه جملات نادرستی را خطاب به مردم افغانستان بیان کرد، گفت: علی انصاریان فایلی منتشر و ضمن آن از مردم افغانستان عذرخواهی کرد و با این کار نشان داد که نظرش روی جامعه افغانستانی نبوده است و قصدی برای بی احترامی به آنها را نداشته است.

وی ادامه داد: خود ما هم با اتفاقی که رخ داد و یا تقلیدی که از لهجه افغانستانی صورت گرفت، موافق نیستیم و طبیعتا دفاع هم نمی کنیم ولی با فایلی که منتشر شد خیلی از سوءتفاهم ها می تواند برطرف شود و امیدوار هستیم که برنامه را به گونه ای پیش ببریم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما در واکنش به این اتفاق تصریح کرد: علی انصاریان در این ویدئو ۲ بار از جامعه افغانستانی که ساکن کشور ما هستند، عذرخواهی کرد و من هم از افغانستانی های ساکن ایران و همچنین کشور دوست و همسایه عذرخواهی می کنم چون این اتفاق برای ما هم ناخوشایند بود.

وی در پایان متذکر شد: با این ویدئوی عذرخواهی مشخص شد که هدف شبکه و یا تیم تهیه برنامه این نبود که چنین اتفاقی رخ دهد و یک سوء برداشت باعث شد این ناراحتی پیش بیاید. امشب ۱۹ دی ماه هم برنامه ای در «ورزشگاه» خواهیم داشت تا بتوانیم حسن نیت خود را نشان دهیم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا این دلخوری برطرف شود.

علی انصاریان شب گذشته در برنامه «ورزشگاه» نسبت به صحبت های گزارشگر افغانستانی که در گزارش بازی ایران و یمن گفته بود تصاویر برای ایرانی‌ها با تاخیر پخش می‌شود، واکنشی همراه با تحقیر نشان داد که بعد از هجمه به وی، ‌با انتشار ویدیویی از مردم افغانستان عذرخواهی کرد.

منبع:مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)