راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر


راهیابی ملی پوش کرمانی به مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

ساغر رفیعی از کرمان در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور می یابد.

کد خبر: 87890 ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۹:۰۷:۰۳

ساغر رفیعی از کرمان در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ، کمیته تیم های ملی فدراسیون بدمینتون، اعضای تیم ملی بدمینتون کشورمان برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران را معرفی کرد که در این بین نام ساغر رفیعی از کرمان نیز به عنوان بازیکن به چشم می خورد.

اردوی ملی پوشان بانوی کشورمان برای حضوری قدرتمند در این رقابتها طی ۴ مرحله تا آغاز این مسابقات برگزار خواهد شد که ۲ مرحله در تهران، یک مرحله در استان آذربایجان شرقی شهر هشترود ( جوانان و نوجوانان دختر ) و مرحله آخر در استان البرز است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری با جوایز ۲۵ هزار دلاری در قسمت یک نفره و دونفره با حضور بازیکنان خارجی و داخلی در شهرستان کرج برگزار می شود و بازیکنان مطرح جهان به منظور افزایش رنک خود در این مسابقات حضور می یابند.

تاکنون بازیکنان کشورهای اسپانیا ، تایلند، اردن، هند، پرتغال، بلغارستان، جمهوری چک، مولداوی، موریس، ویتنام، مالت، ترکیه، مالزی، ایتالیا، اندونزی، جمهوری آذربایجان، اوکراین، ایسلند و میانمار برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی