جدیدترین مدل های تشک های ایرانی


در طول زمان جای خواب تغییرات زیاده پیدا کرد و از خوابیدن بر روی زمین به خوابیدن بر روی تخت منتقل شد، گرچه هنوز هم بعضی ها خوابین بر روی زمین را به خوابیدن بر روی تشک ترجیح می دهند.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

در طول زمان جای خواب تغییرات زیاده پیدا کرد و از خوابیدن بر روی زمین به خوابیدن بر روی تخت منتقل شد، گرچه هنوز هم بعضی ها خوابین بر روی زمین را به خوابیدن بر روی تشک ترجیح می دهند.

امروزه در بازار تشک های خواب به تشک های زمینی و تخت تقسیم می شود.

تشک زمینی

هر کدام از این تشک ها با الیاف متخلفی ساخته می شوند.

مرسوم ترین پر کننده های تشک زمینی عبارتند از:

الیاف پنبه و کتان الیاف مصنوعی پلی استر لایه های اسفنج

البته از این تشک ها بر روی تخت هم استفاده میشود، اما برای جاهایی که قیمت ارزان و اقتصادی همانند تشک خوابگاهی و.. می خواهند.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

تشک تخت خواب یا تشک خوشخواب

در ایران به دلیل اینکه قدیمی ترین تولید کننده ی تشک به نام تشک خوشخواب اقدام به تولید تشک تخت می کرد، تشک تخت را با نام خوشخواب می شناسند. البته امروزه تشک رویا نیز یکی از مطرح ترین تشک های بازار را تولید می کند.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

انواع تشک تخت خواب

امروزه شرکت های تولید کننده تشک تختخواب تنوع زیادی در تولید مدل های مختلف تشک ایجاد کرده اند که مصرف کننده را به شدت گیج می کند. اما جدا از این تنوع مدلی، به طور کلی دو نوع تشک در بازار شناخته شده است:

تشک فنری تشک اسفنجی

بخاطر طبع سفتی که تشک اسفنجی دارد، در بازار به تشک طبی معروف شده است و به کسانی که مشکل عضلانی و استخوانی دارند، توصیه می گردد.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

تشک های فنری خود به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول تشک های فنری متصل هستند که همان تشک های فنری قدیمی با صدای جیرجیرشان می باشند و دسته ی دوم تشک های فنر منفصل یا فنر پاکتی هستند که مدل های جدید در ایران هستند.

حال نگاهی به تاریخچه تشک های موجود در بازار میکنیم:

تاریخچه تشک خوشخواب

کارخانه تشک خوشخواب در سال ۱۳۳۸ در خیابان جمهوری تهران تاسیس شد.

به نقل از مدیران این شرکت، هدف از شکل گیری این مجموعه، بهبود کیفی تشک های موجود در کشور بود. ای شرکت بدلیل افزایش تقاضای مشتریان سیستم تولیدی خود را در سال ۱۳۴۶ با احداث کارخانه ای به وسعت ۱۸,۰۰۰ متر مربع در خیابل ریاحی روبروی پل فرودگاه گسترش داد. استقبال خریداران تشک خوشخواب که روز به روز افزایش می یافت، مدیریت مجموعه را مجاب کرد که اقدام به افتتاح کارخانه ای مجهز به ماشین آلات روز اروپا در مساحتی بالغ بر ۲۵,۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی البرز در استان قزوین کنند تا بتوانند با کیفیت مطلوب به تولید بپردازند.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

کارخانه خوشخواب شامل واحد های زیر می باشد:

سالنهای پنبه زنی اسکلت زنی نوار بافی رویه دوزی نجاری فنر زنی طناب بافی لحاف دوزی تولید سرویس های ملحفه پد آزمایشگاه

شرکت خوشخواب تشکهای مختلی را از رده های ارزان قیمت قدیمی تا گران قیمت امروزی عرضه ی بازار می کند. ارزان ترین مدل آن تشک کامفورت و گرانترین آن تشک ام بی ام یا میکرو بیوریتمیک مموری می باشد.

تاریخچه تشک رویا

کارخانه تشک رویا در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد. این شرکت با بیش از ۱۵ سال تجربه و با بهره گری از پیشرفته ترین ماشین آلات، دانش روز دنیا و پرسنل خلاق و متخصص خود، اقدام به تولید مرغوبترین تشک های فنر منفصل (پاکتی)، فنری و اسفنجی همراه با کالاهای جانبی همانند محافظ تشک، تشک مهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج می نماید.

شرکت رویا که یکی از برترین تولید کنندگان خاورمیانه نیز محسوب می شود، با ساخت و توسعه ی واحد های مختلف تولیدی خود، هم اکنون خط تولید کامل تشک را در اختیار دارد و تلاش بر این دارد که هم سطح برند های برتر جهان محصولات خود را تولید کند.

کارجانجات این شرکت عبارتند از:

تولید اسفنج تولید موکت تولید پارچه تولید نوار ژاکارد تولید لایی کشش مفتول فنر زنی اسکلت زنی فریم زنی ‌نقش‌دوزی

تاریخچه تشک ویستر

شرکت ویستر در صنعت تولید تشک در ایران، با توان تولید بالای خود، انقلابی در این صنعت محسوب میشود. هدف این مجموعه تولید محصولات با کیفیت با استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای راحتی مشتریان خود می باشد.

مدل های تشک ویستر در بازار ۷ مدل می باشد، که این مدل ها بسته به نوع مدل تشک از بهترین انواع Memory ، Pocket Spring ، Fiber Ball ، Foam ، پارچه های عطری غیر حساسیت زا و پارچه های داری کپسول هوا استفاده می شود.

در خط تولید این شرکت از سیستم های کاملا اتوماتیک برای ارتقای استاندارد بهداشتی استفاده می شود.

جدیدترین مدل های تشک های ایرانی

حال که درباره تاریخچه کارخانجات تشک سازی ایرانی اطلاعات کسب کردید، نوبت خرید تشک است

خرید تشک

چون بیشترین زمان را در خانه و رختخواب هستیم باید بهترین تشک را برای خود انتخاب کنیم. تشک خوب باعث می شود که خواب خوبی داشته باشیم و استرس از ما دور شود.

یک خرید مناسب باید براساس بودجه، سایز تخت یا سرویس خواب، وزن، ارتفاع تشک و… باشد، پس با در نظر گرفتن این موارد بهترین تصمیم را در هنگاه خرید بگیرید.

شرکت های تولید کننده ی تشک ایران که در بالا تاریخچه ی آنها را بیان کردیم، مدل های مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع خود میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد:

تشک های پر فروش ویستر

تشک ناژین ویس پاکت دکتر ویستر جیوا

تشک های پرطرفدار خوشخواب

تشک طبی پاکتی تشک باراباس تشک سوپر کلاس سافت / هارد تشک آناهیتا تشک سوپر استار

دسته تشک های رویا

تشک رویا اولترا (فنر منفصل) تشک رویا بونل (فنر متصل – فنری قدیمی) تشک رویا مدیکال (تشک طبی با اسکلت اسفنجی)

اگر نمیدانید چه تشکی را انتخاب کنید، توصیه میکنیم با تلفن های فروشگاه اینترنتی دکورخونه تماس بگیرید تا مشاورین ما تشک مناسبتان را به شما معرفی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark