رستوران طوبایی تنکابن


شمال ایران رستورانهای زیادی داره و معمولا کیفیت غذا خوبه، این رستوران با غذاهای فوق العاده و مخلفات شمالی لذت غذایی خوشمزه رو چند برابر کرده است. رستوران امیر طوبایی تناکبن یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های مازندران در شهر تنکابن است. با فضایی کلاسیک و غذاهای فوق العاده می باش که […] نوشته رستوران طوبایی تنکابن اولین بار در جاهای دیدنی...

شمال ایران رستورانهای زیادی داره و معمولا کیفیت غذا خوبه، این رستوران با غذاهای فوق العاده و مخلفات شمالی لذت غذایی خوشمزه رو چند برابر کرده است. رستوران امیر طوبایی تناکبن یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های مازندران در شهر تنکابن است. با فضایی کلاسیک و غذاهای فوق العاده می باش که با انواع غذا های محلی و مخلفات بسیار خوشمزه میزبان شما عزیزان می باشد. پیشنهاد ما به شما امتحان کردن کباب ترش و مرغ انار ناردون این رستوران می باشد که حتما باید خوردن آن را امتحان کنید.
رستوران امیر طوبایی تنکابن با منوی متنوع از غذاهای ایرانی و لذیذ فرصت نوش جان کردن یک غذای دلچسب را برای شما فراهم کرده تا باب سلیقه خود سفارش دهید
رستوران امیر طوبایی تنکابن با سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی و محلی در محیطی صمیمی و همراه با اجرای موسیقی زنده میزبان شماست. پرسنل رستوران امیر طوبایی تنکابن افرادی مجرب و کارآزموده هستند که با پذیرایی شایسته شب خوشی را برای شما و همراهانتان رقم خواهند زد.
در این رستوران از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود که به صورت روزانه تهیه می شود.
رستوران امیر طوبایی تنکابن دارای محیطی بسیار شاد و زیبا می باشد و شما می توانید مراسم و مهمانی های خود را با هماهنگی قبلی در این مجموعه زیبا برگزار کنید.

آدرس: مازندران – تنکابن – میدان امام

رستوران طوبایی تنکابن

رستوران طوبایی تنکابن
رستوران طوبایی تنکابنرستوران طوبایی تنکابن
رستوران طوبایی تنکابنرستوران طوبایی تنکابن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا