کاریکاتور ؛ کی روش ، مادرِ نامهربان تر از دایه برای تیم‌ملی !


ابوظبی فاقد ازدحام شهر دبی است و بازیکنان تیم ملی با تمرکز بیشتری به آماده سازی مشغولند . ضمن اینکه این فرصت خوب برای تیم ملی فراهم است تا در زمین چمن مناسب و در شرایطی که امکانات حداکثری برای حضور در یک تورنمنت وجود دارد به تمرین بپردازد.  پیش از این تیم ملی در کمپ مدرن اسپایر قطر امکانات بسیار خوبی را دریافت کرد . اما بنا به اعتقاد برخی از...

کاریکاتور ؛ کی روش ، مادرِ نامهربان تر از دایه برای تیم‌ملی !

کاریکاتوری از وضع این روزهای تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۷
کاریکاتور ؛ کی روش ، مادرِ نامهربان تر از دایه برای تیم‌ملی !

کاریکاتوری از وضع این روزهای تیم ملی و کی‌روش در آستانه جام ملت‌های آسیا می بینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابوظبی فاقد ازدحام شهر دبی است و بازیکنان تیم ملی با تمرکز بیشتری به آماده سازی مشغولند . ضمن اینکه این فرصت خوب برای تیم ملی فراهم است تا در زمین چمن مناسب و در شرایطی که امکانات حداکثری برای حضور در یک تورنمنت وجود دارد به تمرین بپردازد. پیش از این تیم ملی در کمپ مدرن اسپایر قطر امکانات بسیار خوبی را دریافت کرد . اما بنا به اعتقاد برخی از منتقدان سرمربی تیم ملی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که همواره نسبت به وضعیت تیم ملی و حتی فوتبال ایران معترض است ، همچون رویه همیشگی خود در مدت روزهای اخیر هم از وضعیت امکانات تیم ملی گلایه‌مند بوده است .
بنا به اعتقاد منتقدان ، این رفتار ، در کنار صحبت های کی روش که عنوان می کند ، دیگران موجب اذیت و آزار تیم‌ملی می‌شوند ، دست مایه کاریکاتوری شده است ، مبنی بر اینکه گویا کی‌روش متوجه نیست بیش از آن که دیگران موجب اذیت و آزار تیم ملی شوند این خود اوست که با رفتارش آرامش را از تیم ملی می‌گیرد .

در ادامه کاریکاتوری از وضع این روزهای تیم ملی و کی روش می بینید.

کاریکاتور ؛ کی روش ، مادرِ نامهربان تر از دایه برای تیم‌ملی !


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی