داعش نتیجه 30 سال پژوهش دشمن است


داعش نتیجه 30 سال پژوهش دشمن است

بیرجند - ایرنا - راوی دفاع مقدس، داعش را نتیجه 30 سال پژوهش دشمن دانست و گفت: می خواستند برای انقلاب شکوهمند اسلامی مشکل ایجاد کنند اما خداوند در همه عرصه ها پشت این انقلاب است.

به گزارش ایرنا حسین یکتا پنجشنبه شب در گردهمایی فعالان فرهنگی خراسان جنوبی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: کار دشمن تمام است و این حرف را به دلیل سنت الهی، تجربه 40 ساله و سخنان مقام معظم رهبری می گویم، از پس لرزه های چند صد ریشتری دشمن تنها کمتر از 2 دهم آن وارد کشور ما می شود.
وی گفت: دشمن حتی روایت های ائمه ما را مطالعه کرده و یهودی ها کسانی هستند که سال ها پژوهش و داعش را ایجاد کردند و مقابل ما قرار دادند.
راوی دفاع مقدس بیان کرد: آمریکایی ها به این باور رسیده اند که هرچه امام خمینی (ره) فرمودند انجام شد و هرچه مقام معظم رهبری می گویند هم انجام می شود و این یک معادله برای دشمن شده است.
وی افزود: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است و این عشق به شهادت در جوان های ما از علایم ظهور حضرت مهدی است.
یکتا یادآور شد: مقام معظم رهبری می فرمایند ما به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شدیم و شما جوانان خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید و دشمن همه این صحبت ها را مطالعه و تحلیل می کند و از این مسائل هراس دارد.
وی گفت: مقام معظم رهبری از روز اول فرمودند بشار اسد باید بماند اما ایالات متحده آمریکا، عربستان سعودی و دیگران گفتند اسد باید برود و داعشی ها از پنجاه کشور در سوریه می جنگیدند و هرچه معظم له می فرماید انجام می شود.
وی افزود: آمریکایی ها و یهودی ها یقین دارند، کارشان تمام است به همین دلیل ترامپ را به میدان آوردند که با بی قانونی ها چوب حراج به این کشور می زند.
پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند نبرد عزم ها و اراده ها شروع شده و این یعنی ما دنیا را به سمت ظهور عدل و عدالت خداوند هدابت می کنیم اما آمریکایی ها دنیا را سمت سقوط عدالت می کشند.
وی گفت: امروز سردار حاج قاسم سلیمانی می گوید دیگر در خصوص تنگه هرمز با ما سخن نگویید و در خصوص دیگر تنگه های دنیا با ما صحبت کنید و ما جاهای دیگر در حال دست و پنجه نرم کردن با دشمن هستیم.
یکتا افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی قصد آسیب زدن به نظام خانواده، تغذیه و جایگاه های دیگر ما را دارد و نهضت جنسی راه انداخت که مقدار کمی از این مسائل داخل کشور آمده است.
وی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند به دهه شصت برگردیم و این یعنی با بازگشت به این دهه حال معنوی خود را اصلاح کنیم چون نظر خداوند با نظام ماست لذا باید با همان روحیه اخلاص و درستی سال های ابتدای انقلاب و با تمام توان به مردم خدمت کنیم.
7559*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی