سینما آوینه در قم افتتاح می‌شود


سینما آوینه در قم افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه سینما آوینه در منطقه شاه ابراهیم با حضور سرپرست استانداری قم و مدیران کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سینما آوینه به عنوان نخستین سینما در منطقه شاه ابراهیم قم با حضور سرپرست استانداری قم و مدیران کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افتتاح می‌شود.

در این مراسم، پس از خیرمقدم از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت زمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی قم، گزارشی توسط سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم صورت می‌گیرد، همچنین سیدمحمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم از دیگر سخنرانان این مراسم است.

کلیپ دهه بصیرت، کلیپ حضرت معصومه علیها السلام و تقدیر از دو نفر از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

این مراسم پنجشنبه 13 دی ساعت 18 در مرکز آموزشی و کتابخانه حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در ۲۴ متری کاشانی بین خیابان امام و میدان معصومیه برگزار می‌شود.

پس از مراسم افتتاحیه، فیلم سینمایی برای شرکت‌کنندگان اکران می‌شود.

گفتنی است؛ سینماهای فعال در قم شامل سینما ونوس با 300 صندلی، سینمای تربیت با 466 صندلی و سینمای آیه با 140 صندلی هستند.

مجتمع سینما ونوس قم که در انتهای بلوار امین قرار دارد، با دو سالن نمایش به ترتیب 213 و 63 صندلی در سال 1388 راه‌اندازی شد.

سینما تربیت نیز یکی از سینماهای قدیمی قم و متعلق به آموزش و پرورش است که در مرکز شهر و در خیابان شهید فاطمی (دورشهر) قرار دارد. همچنین سینما آیه، اردیبهشت ماه 95 در مدرسه اسلامی هنر قم واقع در خیابان هنرستان راه‌اندازی یافت.

پایان پیام/414

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق