لینروید| بروزترین مرجع دانلود بازی و برنامه های اندروید


سیستم عامل اندروید پرکاربرترین سیستم عامل دیوایسهای هوشمند در میان کاربران ایرانی می باشد. به عبارت دیگر بسیاری از ایرانیان از گوشی های هوشمند و تبلتهایی که از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد استفاده میکنند. نصب بازی و اپلیکیشن بر روی دیوایس های اندرویدی بر خلاف سیستم عامل iOS قابل مدیریت بوده و از مرجعی به جز مرجع اصلی اپلیکیشن های اندروید...

امّا بد نیست بدانید که همه ی این سایتهای اندرویدی قابل اعتماد نبوده و گاها شیطنتهایی چه به صورت سهوا و چه عمدا توسط این سایت های اتفاق میفتند. انتشار فایل های آلوده و بدافزار برای دیوایس های اندرویدی بخصوص وقتی آن اپلیکیشن از گوگل پلی نصب نشده کار چندان دشواری نیست.

لینروید|  بروزترین مرجع دانلود بازی و برنامه های اندروید

لینروید از جمله سایت های اندرویدی بروز ایرانی به شمار می رود که همه روزه و به صورت لحظه ای تمام آپدیت ها و همچنین اپلیکیشن ها و بازی های جدید به صورت کاملا مطمئن و مستقیما از گوگل پلی دریافت و در آن منتشر می شوند. ارائه فایلها به صورت لینک مستقیم دانلود و بدون هیچ گونه صفحه ی واسط یا تبلیغات می باشد. برای دانلود بازی اندروید و دانلود نرم افزار اندروید موردنظرتان می توانید به سادگی به وبسایت لینروید مراجعه کرده و پس از یافتن اپلیکیشن مورد نظر نقد و بررسی کاملی از آن را بخوانید و سپس در صورت تمایل آن را دانلود نمایید. علاوه بر نقد و بررسی، همچنین اسکرین شات، ویژگی ها، و آخرین تغییرات در آپدیت جدید آن برنامه یا بازی به صورت کاملا روان در سایت موجود است که کمک زیادی برای کاربران می تواند باشد.

در پایان به معرفی دو بازی بسیار پرطرفدار در میان کاربران جهان و ایران می پردازیم که صدها میلیون نفر را به خود جذب نمودند. اولین بازی که قصد معرفی داریم از نوع بازی های اکشن و بقا و تیراندازی می باشد و از جذابترین و قویترین گیم پلی حال حاضر دنیا در این نوع بازی برخوردار است. با دانلود پابجی موبایل بدون شک بیشترین لذت را از این بازی اکشن خواهید برد.

پابجی موبایل به صورت آنلاین بوده و شما باید آخرین فرد زنده در منطقه نبرد باشید تا برنده بازی شوید. وجود سلاح ها و ادوات جنگی مختلف، مناطق فوق العاده جذاب و صحنه های نبرد عالی از جذابیت های این بازی اکشن به شمار می رود.

یکی دیگر از بازی های بسیار پرطرفدار نزد کاربران اندرویدی بازی های فوتبالی می باشد. بازی های فیفا، pes و دریم لیگ از جمله محبوبترین بازی های فوتبالی گوشی های هوشمند به شمار می روند. برای دانلود بازی فوتبال اندروید کافیست به وبسایت لینروید مراجعه و در بخش بازی های ورزشی تمام آنچه را که میخواهید بیابید و دانلود کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری