ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی


ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

برای کسانی که در حوزه صنعت و در شاخه‌های مختلف کار می‌کنند به جز مهارت شخصی، کیفیت ابزارهایی که از آن‌ها در کار خود استفاده می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد. چه بسا بسیاری از صنعت‌گران خبره و کارکشته که در حین کار کردن با نهایت دقت و حوصله به خاطر کیفیت پائین ابزاری که در دست دارند، دچار مشکل می‌شوند، آسیب جسمی می‌بینند و به جز وقفه‌ای که در آماده...

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

انتخاب و خرید ابزارآلات صنعتی در بازار امروز کار بسیار دشواری است. دلیل این سختی وجود برندهای بسیار متنوع و بعضاً بدون سابقه‌ و البته بدون کیفیتی است که امروزه بخش بزرگی از بازار ابزار را قبضه کرده‌اند. در این میان موضوع قیمت پائینی که روی این ابزار گذاشته می‌شود، جدای از موضوع غیر منطقی بودن، به شدت مورد توجه خریداران ابزارآلات صنعتی قرار می‌گیرد. بدیهی است زمانی که ابزارآلات صنعتی به دلیل وقوع نوسانات قیمت دلار تا این حد بالا رفته است، وقتی ابزاری وارد بازار شود که از قیمت معقول و مناسبی برخوردار باشد، به شدت مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. این در حالی است که به دلیل سود بالایی که فروش این قبیل ابزارها برای فروشندگان غیر متعهد ایجاد می‌کند، در هنگام فروش آن‌ها را به خریدار پیشنهاد دهند و همواره موضوع قیمت مناسب آن را به عنوان تنها فاکتور مهم و قابل توجه ذکر کنند.

اما تکلیف صنعت‌گرانی که حقیقتاً به دنبال ابزارآلات با کیفیت هستند، چیست؟ کسانی حاضرند به خاطر کیفیت بالای محصول و البته راحتی خیال خودشان مبنی براین که تا مدت‌های طولانی می‌توانند از یک وسیله به راحتی استفاده کنند، از موضوع قیمت آن صرف نظر کرده و به دنبال جنس با کیفیت می‌روند. این دست از افراد چطور می‌توانند محصول مورد نظر خود را در یک فروشگاه معتبر پیدا کرده و آن را با ضمانت نامه و فاکتور تهیه کنند؟

شاید بهترین راه حل برای این افراد مراجعه به فروشگاه‌های معتبری باشد که همیشه از آن خرید می‌کرده‌اند. فروشگاه‌های واقعی یا آنلاینی که مدت‌ها است در این عرصه فعالیت می‌کنند و تا کنون توانسته‌اند با ارائه محصول با کیفیت، اعتماد قشر عظیمی از مشتریان را به خود جلب کنند.

یکی از این فروشگاه‌های معتبر، که سال‌های درازی است که در عرصه فروش ابزارآلات صنعتی فعالیت می‌کند و توانسته در این مدت توجه و البته اعتماد صنعت‌گران و حتی مصرف‌کنندگان خانگی ابزارآلات را به خود جلب کند، فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت است.

ابزار مارکت اکنون یک برند بسیار معتبر در زمینه فروش ابزارآلات صنعتی است. فروشگاهی که کار خود را به طور رسمی و فیزیکی از سال 1386 آغاز کرده است. سپس در سال 1395 فروش آنلاین محصولات خود را به منظور راحت‌ کردن کار مشتریانش برای انتخاب، مقایسه و خرید محصول مورد نیازشان راه اندازی کرد. وب سایت ابزار مارکت به قدری کارآمد بود که در همان سال در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان کاندید دریافت جایزه برترین فروشگاه تخصصی معرفی شد.

نکته قابل توجه در خصوص فروشگاه تخصصی ابزار مارکت این است که آنچه مشتری از ابزارآلات صنعتی یا حتی خانگی به آن نیاز دارد، در دسته بندی‌های دقیق و مشخصی به او عرضه می‌شود. بنابراین مخاطب محصولات به راحتی می‌تواند هر آنچه را که به آن نیاز دارد در ب سایت یافته، آن را از نظر قیمت، کیفیت، کشور سازنده و سایر موارد مورد نظر بررسی کند و در نهایت با پرداخت آنلاین، بدون ترک محل، محصول مورد نظر خود را خریده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرد.

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتیاز دیگر ویژگی‌های بسیار مثبتی که باید در خصوص سایت ابزارمارکت به آن اشاره کنیم موضوع مشاوره فنی و تخصصی رایگانی است که متخصصان این سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهند. بدیهی است که همه افرادی که به صورت آنلاین خرید می‌کنند به اندازه کافی در خصوص یک محصول و ویژگی‌های فنی آن اطلاعات ندارند، بنابراین حتماً نیاز دارند که کسی در این مورد آن‌ها را راهنمایی کند. به طور مثال به آن‌ها بگوید چرا یک محصول از دیگری بهتر است؟ هر محصول را به چه منظور و برای چه کاربردی باید تهیه کرد؟ کدام برندها ابزارهای ویژه‌ و پرکاربردی مانند دریل یا دریل شارژی را با کیفیت بالاتری تولید می‌کنند؟ یا برای خرید محصول خاص و شاید گران قیمتی مانند کمپرسور باد چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار داد و چه مواردی از بقیه مهم‌تر هستند؟

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

ابزارمارکت، مطمئن‌ترین راه برای خرید ابزارآلات صنعتی

گروه ابزار مارکت با برگزاری کمپین‌های مختلف فروش در زمان‌ها و مناسبت‌های خاصی همچون شب یلدا نیز توانسته است رضایت و خرسندی مشتریان همیشگی خود را بیش از پیش به خود جلب کرده و خیل عظیمی از مشتریان تازه را نیز به لیست طرفداران محصولات و خدمات خود اضافه کند.

در این کمپین‌ها، که زمان آن به شیوه‌های گوناگون به اطلاع مشتریان می‌رسد، خدمات خاصی ارائه می‌شود. خدماتی همچون مشاوره و تحویل سریع‌تر از موعد، که به شدت مورد توجه و استقبال مشتریان واقع می‌شود.

در پایان باید گفت در ابزارمارکت ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتری همواره در اولویت بوده و البته روند رو به رشدی داشته است. تیم ابزار مارکت همواره تلاش می‌کند خدماتی مانند مشاوره رایگان، تحویل سریع جنس خریداری شده به مشتری، ضمانت اصالت و سلامت کالا و البته 1 هفته ضمانت برگشت کالا را همواره به بهترین شکل انجام دهد. به این ترتیب مشتریان همیشه با خیال راحت از این فروشگاه، چه به صورت حضوری و چه به شکل آنلاین خرید می‌کنند و ابزارمارکت نیز به این همه اعتمادی که در مشتریانش ایجاد کرده، به خود و تیم حرفه‌ای اش می‌بالد.

2121

کد خبر 1218661

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...