ازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکس


پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی ازدواج کرد یکی از بازیگران زن ایرانی که در مورد ازدواج و خواستگارانش صحبت های بسیاری بر سر زبان ها افتاده بود پرستو صالحی است . پرستو صالحی بازیگر محبوب ایران که در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده است پس از مدت ها خبر ازدواج خود را با انتشار... نوشته ازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکس اولین بار...

پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی ازدواج کرد

ازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکسازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکس

پرستو صالحی

یکی از بازیگران زن ایرانی که در مورد ازدواج و خواستگارانش صحبت های بسیاری بر سر زبان ها افتاده بود پرستو صالحی است .

پرستو صالحی بازیگر محبوب ایران که در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده است پس از مدت ها خبر ازدواج خود را با انتشار عکسی اطلاع رسانی کرد .

پرستو صالحی و همسرش دست در دست هم با حلقه ازدواج خبر ازدواج خود را در صفحه اینستاگرام پرستو صالحی در تاریخ اولین روز میلادی سال 2019 اطلاع رسانی کردند .

ازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکسازدواج پرستو صالحی و همسرش در اولین روز میلادی 2019 + عکس

پرستو صالحی و همسرش

پرستو صالحی با انتشار عکس بالا نوشت : 1 / 1 / 2019 ?❤️

پرستو صالحی که متولد 9 آبان 1356 و هم اکنون 41 ساله است در گذشته در مصاحبه ای نداشتن خواستگار را مطرح کرده بود و علت ازدواج نکردنش را خواستگار نداشتن بیان کرد .

بازیگر زن ایرانی در این مصاحبه گفت : ماها(بازیگران) خواستگار نداریم…. آقایون ایرانی فکر می‌کنن خانم‌های بازیگر، زن زندگی نیستند و این کاملا غلط است… اگه نگاه بکنن می‌بینند کسانی که زندگی می‌کنند خیلی هم بچه‌هاشون را دوست دارند… نمی‌دونم چه تصور غلطیه اما این جوری نیست .

تا هم اکنون نام و خبری از همسر پرستو صالحی منتشر نشده است و به محض انتشار اطلاعاتی در مورد همسر پرستو صالحی در همین مطلب اطلاعات وی را قرار میدهیم .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟