قرار بازداشت وکیل دادگستری تمدید شد


قرار بازداشت وکیل دادگستری تمدید شد

تهران- ایرنا- قرار بازداشت امیرسالار داودی وکیل دادگستری که نهم آذر امسال دستگیر و بازداشت شده است، از سوی شعبه دوم دادسرای امنیت تمدید شد.

وحید مشگانی فراهانی، وکیل مدافع امیرسالار داودی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: موکلم سال گذشته چند مرتبه به مرجع قضایی احضار و برای او دو پرونده در دادسرای امنیت تشکیل شد.
وی افزود: نهایتا این دو پرونده در هم ادغام شدند و موکلم از سال گذشته تا هنگام بازداشت (نهم آذر)، در ارتباط با پرونده‌ تشکیل شده در رفت و آمد به دادسرای امنیت بود. وضعیت به همین منوال ادامه داشت تا اینکه موکلم در دفتر کارش با حکم جلب بازداشت شد و تا الان هم در بازداشت به سر می‌برد.
مشگانی فراهانی اضافه کرد: همسر موکلم هم که دفعه قبل احضار و توسط ضابطان بازجویی شده بود، مجدداً به دادسرا احضار شده که روز گذشته (دوشنبه) در شعبه بازپرسی حضور یافتیم اما بازپرس حضور نداشت و قرار است امروز دوباره به دادسرا مراجعه کنیم.
این وکیل دادگستری گفت: آن طور که از قرائن و شواهد معلوم است، این بار خود بازپرس شعبه دوم دادسرای امنیت می خواهد با همسر موکلم صحبت کند.
وی ادامه داد: 25 روز است که موکلم تماسی از زندان نگرفته و آخرین مرتبه هم که خانواده او برای ملاقات مراجعه کردند، اعلام شد امیرسالار نمی خواهد با خانواده خود ملاقات کند.
به گفته وکیل مدافع امیرسالار داودی، اتهامات موکلش اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری است.
اجتمام *9104 * 3063


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مادر سنگدل دیانای 11 ساله دستگیر شد