مارک مارکز: مخالفت با آمدن لورنزو نشانه ی ضعف من است


موتوجی پی ایران – مارک مارکز می گوید که اگر برای جلوگیری از ورود خورخه لورنزو به تیم موتوجی پی هوندا تلاش می کرد، نشانه ضعف او بوده است. لورنزو برای فصل 2017-18 با دوکاتی قرارداد امضا کرد اما دو فصل سخت را در تیم ایتالیایی پشت سر گذاشت و همین باعث شد تا موتورسوار اسپانیایی به دنبال مقصد دیگر و یا حتی بازنشستگی باشد. لورنزو به سوزوکی و پتروناس...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز می گوید که اگر برای جلوگیری از ورود خورخه لورنزو به تیم موتوجی پی هوندا تلاش می کرد، نشانه ضعف او بوده است.

لورنزو برای فصل 2017-18 با دوکاتی قرارداد امضا کرد اما دو فصل سخت را در تیم ایتالیایی پشت سر گذاشت و همین باعث شد تا موتورسوار اسپانیایی به دنبال مقصد دیگر و یا حتی بازنشستگی باشد. لورنزو به سوزوکی و پتروناس یاماها لینک شد اما در نهایت هم تیمی شدن با مارکز را انتخاب کرد.

لورنزو پیش از این از هم تیمی آینده خود به دلیل عدم ممانعت از پیوستنش به رپسول هوندا تشکر کرد و مارکز نیز گفت که این موضوع اهمیتی برای او ندارد:

اینکه با آمدن لورنزو مخالفت کنم، نشانه ی ضعف من است. اگر او مرا شکست دهد، با سلاحی (موتوری) مشابه این کار را انجام داده است. من ترجیح می دهم با سلاحی مشابه با او بجنگم.

ما موتوری مشابه خواهیم داشت و اگر خورخه پیروز شود، من دلیلش را خواهم دانست. علاوه بر این ما می توانیم با این روش سطح موتور را بهبود بخشیم.

مارک مارکز: مخالفت با آمدن لورنزو نشانه ی ضعف من استمارک مارکز: مخالفت با آمدن لورنزو نشانه ی ضعف من است درگیری لورنزو، مارکز و دویزیوسو – اتریش ۲۰۱۸

تاکنون تنها هم تیمی مارکز در موتوجی پی، دنی پدروسا بوده است که او نیز به ندرت می توانست قهرمان پنج دوره موتوجی پی را به چالش بکشد. مارکز در ادامه افزود که آمدن لورنزو تغییری در او ایجاد نخواهد کرد:

داشتن خورخه و یا هر موتورسوار دیگری در کنار من باعث تغییر استایل موتورسواری و جاه طلبی من نخواهد شد.

اما من از این موضوع آگاه هستم که اگر می خواهید در هوندا، دوکاتی و یاماها به کار خود ادامه دهید باید یک موتورسوار پیروز باشید.

این بدان معنی نیست که دنی برای هوندا سودی نداشته زیرا دستاوردهای فوق العاده ای داشته است اما چیزی که روشن است، خورخه یکی از بهترین هاست و قادر به کسب پیروزی با هر موتوری است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)