حماسه 9 دی بساط فتنه را تا ابد در ایران اسلامی برچید


حماسه 9 دی بساط فتنه را تا ابد در ایران اسلامی برچید

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی بساط فتنه را تا ابد در ایران اسلامی برچید و با حضور پرشور مردم، کسی جرات فتنه انگیزی در کشور را ندارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت 9 دی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه افزود: در روز 9 دی سال 1388 مردم با بصیرت ایران به میدان آمدند و فتنه گرانی را که ماه ها کشور را به آشوب کشیده بودند، سر جای خود نشاندند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات سال 1388 با حضور 40 میلیونی مردم، پیروزی ملت ایران بود، اضافه کرد: با وجود اینکه ملت ایران، دشمنان را ناامید کرده بودند، فتنه گران موجبات شادی دشمن را رقم زدند ولی مردم باز هم اجازه اقدام بیشتر را به آنان ندادند.
وی بیان کرد: با وجود اینکه برخی خواص قدر رهبری را ندانستند، امت اسلامی نگذاشتند رهبر معظم انقلاب تنها بماند و دستور رهبری زمین بیافتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با قدردانی از حضور پرشور مردم در این آیین گفت: امروز نیز همچون سال های گذشته مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود، حماسه ای دیگر خلق کردند که این امر اجر و پاداش الهی در پی دارد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی سالروز حماسه مردمی 9 دی ارومیه در روز جاری با حضور انبوه مردم و مسوولان از میدان مصلی امام خمینی (ره) تا چهار راه رسالت این شهر برگزار شد.
راهپیمایان در این مراسم با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و پلاکاردهایی با مضمون ضداستکباری همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه» در دست داشتند و با سر دادن شعار « آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی» بار دیگر با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.
در روز 9 دی 1388 پس از جسارت برخی افراد در عصر عاشورا به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) مردم به خیابان ها آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.
2093/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج