شکوه میثاق با ولایت در البرز


شکوه میثاق با ولایت در البرز

کرج - ایرنا - همزمان سالروز حماسه نهم دی ، هزاران تن از قشرهای مختلف مردم ولایتمدار استان البرز با شرکت در یک اجتماع با شکوه، میثاق با ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، مردم آگاه و شهید پرور استان البرز در این اجتماع عظیم که عصر یکشنبه برگزار شد با سردادن شعارهای انقلابی، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام اسلامی را به چالش کشیدند.
مردم در این حماسه به یادماندنی شعار های « مرگ بر منافق» و« مرگ بر استکبار» سردادند و توطئه های مختلف بدخواهان ایران اسلامی را محکوم کردند.
راهپیمایان حماسه نهم دی در کلانشهر کرج مرکز استان البرز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»،
« مرگ بر اسراییل»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» برگ زرینی بر حماسه های انقلابی افزودند.
راهپیمایان با محکوم کردن جنایات مختلف استکبار جهانی بر حفظ وحدت و همدلی جامعه اسلامی تاکید کردند.
محمد کشاورز پیرمرد 70 ساله کرجی درحاشیه این راهپیمایی به ایرنا گفت: فتنه 88 اگر چه فتنه ای بزرگ بود و دشمنان کمر به نابودی ما بسته بودند اما ملت ایران با لبیک گفتن به ندای رهبر خود تمام توطئه را نقش برآب کردند.
وی افزود: امسال نیز با شرکت در راهپیمایی 9 دی نشان دادیم که با وجود تمام مشکلات پای نظام و ارزش ها ایستاده ایم.
نوجوان 16 ساله شرکت کننده در این راهپیمایی نیز گفت: 9 دی سال 88 را به خوبی درک نکردم، اما به خوبی می دانم که مردم کشورم در آن روز چه حضور باشکوهی داشتند و همه دنیا را متعجب کردند.
مریم سرحدی افزود: امروز در اجتماع بزرگ به همراه خانواده ام شرکت کردم تا این فریاد را به گوش تمامی دنیا برسانیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
یک مادر که همراه فرزند خردسالشد در این اجتماع گسترده مردمی حضور داشت نیز گفت: هر روز یک دسیسه و توطئه از دشمنان دیدیم، اما می رسد روزی که دشمنان خسته و ما سرافراز از این میدان بیرون بیاییم.
زهره اشرفی افزود: مشکلات اقتصادی زیادی امروز در کشور وجود دارد اما این مشکلات نمی توانند ما را از گوش به فرمان بودن به ولی امرمان دور سازد.
وی اضافه کرد: امروز با اتحادمان به دنیا نشان خواهیم داد هر قدر می خواهید توطئه کنید ما نیز ایستادگی و پوزه هایتان را به خاک خواهیم مالید.
شهرستان های طالقان، نظرآباد، فردیس ، ساوجبلاغ و اشتهارد استان البرز نیز در سالروز 9 دی شاهد حضور گسترده مردم بود.
7414/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها